Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha XSR700 35kW ABS '18

Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Yamaha XSR700 35kW ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha XSR700 35kW ABS 2018 repezintă un model unic pentru categoria sport street ce se afirmă prin stilul unic heritage de motocicletă vintage, combinat armonios cu tehnologia modernă, rezultând astfel un vehicul atemporal ce evocă frumusețea trecutului, subliniind evoluția remarcabilă a ingineriie moto din prezent. Motorizarea extrem de eficientă, a cărei putere a fost limitată pentru a îndeplini condițiile necesare unui vehicul A2, va asigura accelerația lină și angrenajul constant de care aveți nevoie pentru a depăși cu bine orice obstacol vă poate sta în cale și pentru a vă permite să vă strecurați cu succes prin ambuteiajul zilnic al orașului. Cadrul ușor și rezistent tip diamant, suspensiile optimizate, masa concentrată frontal, șaua din piele și anvelopele Pirelli sunt motivele principale pentru care acest model reușește să livreze o manevrabilitate de top, un control crescut și un grad sporit de confort, permițându-i astfel să se afirme chiar și pe traseele mai dificile și mai lungi, pentru a fi un vehicul versatil și fiabil dedicat tuturor piloților cu un apetit serios pentru aventură și distracție. Specificațiile tehnice sunt completate de un design agil și atractiv care emană eleganță, stil și unicitate, caracteristici de seamă pentru cei ce vor să se afirme printr-un look non-conformist și original ce va capta privirile și admirația celor din jur. 

- motor cu 2 cilindri, DOHC, 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid, 689cc, 35kw (47cp)
- pornire electrică
- cutie viteze 6 trepte 
- transmisie pe lanț
- rezervor de 14L
- consum redus de 4.3L/100km
- cadru tip diamant
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 130 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 130 mm
- frână față hidraulică pe 2 discuri, 282 mm, etriere cu 4 pistoane
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm 
- sistem ABS inclus în preț
- șa din piele
- anvelope Pirelli Phantom
- masă centralizată frontal cu corp sculptat
- rezervor de combustibil din aluminiu

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.