Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha TT-R125LWE '18

Yamaha TT-R125LWE '18
Yamaha TT-R125LWE '18
Yamaha TT-R125LWE '18
Yamaha TT-R125LWE '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha TT-R125LWE este o motocicletă perfectă pentru adolescenții cu un nivel mediu de experiență de motocross, remarcabilă prin designul premium inspirat de modelele Yamaha care au ieșit de nenumărate ori învingătoare în competiții de profil, cu apărătoare și caroserie din polipropilenă rezistentă și foarte ușoară și cu o schemă de culoare racing-blue, fiind astfel o imagine în miniatură a modelelor profesioniste de racing. Acest motocross 125cc este dotat cu un motor puternic și eficient în 4 timpi, de 125cc, ușor de întreținut, cuplat la un sistem de transmisie pe bază de cutie manuală de viteze cu 5 trepte, ideale pentru a pregăti tânărul pilot pentru trecerea la modele mai mari. De asemenea, modelul este echipat cu un sistem de suspensii optimizate off road, cu o cursă lungă de 180mm față și frână frontală puternică pe disc de 220mm diametru, care garantează o experiență de pilotare sigură și confortabilă. Prin toate acestea, Yamaha TT-R125LWE devine un model intermediar de motocicletă motocross pentru copii, cu un raport favorabil calitate/preț, perfectă pentru un tânăr campion în devenire.

- motor monocilindru, SOHC, 2 supape, 124cc
- răcire cu aer
- cutie de viteze manuală cu 5 trepte
- transmisie finală pe lanț
- cadru de tip diamant
- pornire electrică
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 180 mm
- suspensie spate cu basculă (suspensie de legătură), cursă 110mm
- frână față pe disc hidraulic, diametru de 220mm
- frână spate pe tambur
- greutate de 90Kg 
- rezervor carburant de 6L
- caroserie de polipropilenă dură, ușoară și rezistentă
- roți cu diametru mare


Garanție 2 ani. 
Motocicleta Yamaha de vanzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.