Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Tracer 900 ABS '18

Yamaha Tracer 900 ABS '18
Yamaha Tracer 900 ABS '18
Yamaha Tracer 900 ABS '18
Yamaha Tracer 900 ABS '18
Yamaha Tracer 900 ABS '18
Yamaha Tracer 900 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Tracer 900 ABS 2018 este o motocicletă de touring proiectată pentru a străbate cele mai lungi și obositoare trasee, oferind pilotului o experiență de riding calitativă și luxoasă și asigurându-i confortul și distracția necesare. Dedicat celor cu un spirit liber cărora le place să călătoarească și să descopere, Trace 900 insuflă spiritul de aventură oricui, fiind partenerul de drum ideal care nu vă va lăsa la greu niciodată, permițându-vă să depășiți orice obstacol vă stă în cale fără prea mult efort. Motorizarea modernă cu 3 cilindri oferă o putere explozivă de 113cp, o accelerație constantă și lină și un consum mediu de doar 5.5L/100km pentru un raport de eficiență crescut și pentru a vă salva buzunarul de cheltuieli suplimentare. Sistemul de control al tracțiunii, adaptabil în funcție de tipul de teren, carenajul sport, cadrul tip diamant din aluminiu ușor și rezistent, ambreiajul Assist & Slipper ce permite viraje ușoare și precise și suspensiile optimizate pentru manevrabilitate crescută și stabilitate maximă sunt motivele pentru care modelul de față reușește să fie atât de versatil, încadrându-se perfect în orice peisaj, indiferent că vorbim de oraș, drum national sau autostradă.  Adăugați un design modern cu un look atractiv și o schemă de culoare excepțională și veți obține o motocicletă Yamaha de înaltă calitate ce se remarcă atât tehnic cât și vizual, oferind toate atuurile necesare unei călătorii distractive și plăcute pentru finalurile de săptămână sau vacanțele prelungite.

- motor cu 3 cilindri, răcit cu lichid, DOHC, 4 timpi, 847cc, 133.5cp
- sistem electric de pornire
- cutie de viteze cu 6 trepte
- transmisie pe lanț
- rezervor de combustibil de mare capacitate, 18 litri
- consum mediu de 5.5L/100km
- cadru tip diamant din aluminiu turnat sub presiune CF, subţire şi cu greutate redusă
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 137 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 130 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble, 298 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistem de control al tracţiunii (TCS) cu 3 moduri
- moduri de rulaj selectabile D-MODE specifice Tracer
- tablou de bord multifuncţional tip matrice cu puncte
- carenaj sport cu faruri duble LED, parbriz reglabil
- cric principal şi ABS prevăzute ca echipament standard
- puncte de montare pentru portbagaje laterale opţionale

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.