Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18

Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-10 Tourer Edition ABS 2018 reprezintă o ediție specială a hyper naked-ului de top Yamaha MT-10, și a fost proiectată pentru a inova încă odată lumea moto, fiind o combinație unică dintr un model sport touring și un hyper naked, având cele mai bune caracteristici ale celor două clase. Este pus în mișcare de un motor extrem de eficient și fiabil cu 4 cilindri, de 998cc, ce livrează o accelerație explozivă alături de un cuplu puternic și constant, asigurând astfel o rulare excelentă în orice fel de mediu. Alte caracteristici tipice clasei naked de care dispune sunt ampatamentul scurt pentru agilitate crescută, cadrul de aluminiu pentru un control sporit și ambreiajul ce facilitează comutarea eficientă a treptelor pentru negocierea eficientă a virajelor. Atuurile ce ii confera titlul de motocicletă touring sunt suspensiile complet reglabile și optimizate pentru stabilitate de top, cutiile laterale, parbrizul înălțat, șaua extrem de confortabilă și sistemul de control al tracțiuni ce permite pilotului să domine diferite tipuri de trasee cu ușurință. Având puterea și manevrabilitatea unui model de oraș dar și confortul și eficiența unui vehicul de drum lung, MT-10 Tourer Edition reprezintă un model extrem de versatil și fiabil, partenerul de încredere tuturor celor care au nevoie de un vehicul capabil cu care să domine peisajul urban dar și cu care să poată străbate distanțe mari în cele mai calitative și luoxase condiții.


- motor cu 4 cilindri, răcit cu lichid, DOHC, 4 timpi, 998cc, 158 cp
- pornire electrică 
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de comutare rapidă a treptelor
- transmisie pe lanț
- capacitate rezervor 17 litri
- consum de 8L/100km
- cadru Deltabox din aluminiu 
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 120 mm
- suspensii complet reglabile
- frână față hidraulică cu discuri duble, 320 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 220 mm 
- sistem performant ABS cu ertieri radiali
- ampatament scurt de 1400 mm pentru agilitate crescută
- apărători mâini
- cutii laterale
- parbriz înalt
- suport pentru GPS 
- șa confortabilă
- suspensii, motor și șasiu derivate din modelul super sport YZF-R1
- ambreiaj Assist & Slipper
- YCC-T, D-MODE și sistem de control a tracțiunii

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.