Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-10 ABS '18

Yamaha MT-10 ABS '18
Yamaha MT-10 ABS '18
Yamaha MT-10 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-10 ABS 2018. Vârful de lance al seriei de hyper naked-uri Yamaha, MT-10 reprezintă o inovație a lumii moto și face parte dintr-o serie de motociclete de stradă performante ce au schimbat pentru totdeauna modul în care sunt privite aceste vehicule. Ingineria modernă, piesele rezistente și perfect calibrate, designul de vehicul pe 2 roți impecabil și sistemele de ultimă generație sunt motivele pentru care modelul de față se va face remarcat oriunde, dominând orice tip de asfalt și oferind cea mai pură și antrenantă experiență de pilotare pe străzile orașelor. Motorizarea reproiectată, cu 4 cilindri în linie și arbore cotit cu manetoanele decalate la 90 de grade oferă un cuplu puternic și o accelerație explozivă. Fiecare componentă are un rol bine definit și asigură un plus de eficiență și manevrabilitate, astfel că putem regăsi în lista de specificații tehnice o cutie de viteze cu 6 trepte ce dispunde de un sistem de comutare rapidă, un cadru Deltabox ușor și rezistent din aluminiu, o suspensie spate complet ajustabilă cu basculă, frâne puternice cu sistem ABS, un ambreiaj Assist & Slipper ce permite viraje ușoare și precise, un ampatament scurt pentru agilitate de inegalat și multe alte sisteme și dotări menite să transforme vehiculul de față într-o forță de neoprit. În completarea specificațiilor tehnice vine un design uimitor, extrem de aerodinamic, agresiv și modern ce inspiră putere și viteză, făcându-vă remarcat pe orice șosea și la orice semafor.

 - motor în 4 cilindri CP4, 4 timpi, DOHC, răcit cu lichid, 998cc, 158cp
- pornire electrică
- motor, şasiu şi suspensie derivată din seria YZF-R1
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimabre rapidă a treptelor
- transmisie pe lanț
- capacitate rezervor 17 litri
- consum de 8L/100km
- cadru Deltabox din aluminiu
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate reglabilă, link-type cu basculă și amortizor, cursă 120 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble, 320 mm
- frână spate hidraulică cu mono disc, 220 mm
- frâne de ultimă generație cu ABS şi etriere montate radial
- ampatament scurt, de 1400 mm, pentru agilitate de primă clasă
- YCC-T, D-MODE şi sistem de control al tracţiunii
- ambreiaj Assist & Slipper
- poziţie de pilotare verticală, cu înclinare înainte
- siluetă dinamică, având masa concentrată în partea din față
- afișaj LCD multifuncţional

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.