Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-09 SP ABS '18

Yamaha MT-09 SP ABS '18
Yamaha MT-09 SP ABS '18
Yamaha MT-09 SP ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-09 SP ABS 2018 reprezintă o ediție specială a inovatorului model hyper naked MT-09 și aduce în plus o serie de adiții la nivel tehnic precum și o schemă grafică exclusivă Silver Blue Carbon. Pusă în mișcare de un motor modern și extrem de eficient cu 3 cilindri în linie, care dezvoltă până la 113cp, oferind o accelerație de inegalat cu un angrenaj constant datorită cutiei de viteze moderne cu sistem de comutare rapidă a treptelor. Pentru a putea avea parte de un confort sporit și o manevrabilitate de top, modelul a fost echipat cu o furcă telescopică complet reglabiă, suspensie spate Öhlins cu amortizor pe gaz, reglabilă de la distanță, un cadru de aluminiu ușor și rezistent tip diamant și un sistem de ABS pentru frânare precisă. Toate acestea însumează o motocicletă performantă și modernă ce va domina orice tip de asfalt, oferind atât pilotului cât și pasagerului o experiență de riding antrenantă și distractivă.

 - motor cu 3 cilindri în linie, 4 timpi, DOHC, răcit cu lichid, 4 supape, 847cc, 113cp 
- sistem de pornire electrică
- sistem de control al tracțiunii TCS și D-MODE
- cutie viteze cu 6 trepte
- sistem QSS de schimbare rapidă a treptelor de viteză
- transmisie lanț
- rezervor 14L
- consum de 5.5L/100km
- cadru tip diamant ușor ți rezistent din aluminiu
- suspensie față reglabilă cu furcă telescopică, cursă 137 mm
- suspensie spate reglabilă Öhlins cu amortizor hidraulic pe gaz, cursă 130 mm
- frână față hidraulică cu discuri duble, 298 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm
- sistem ABS inclus în preț
- lumini de poziție cu LED 
- schemă de culaore exclusivă Silver Blue Carbon

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.