Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-09 ABS '18

Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Yamaha MT-09 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-09 ABS 2018. Jungla de beton a orașului are de înfruntat o noua provocare: o motocicletă naked ce se remarcă pe orice șosea atât vizual cât și tehnic, dominând asfaltul de pretutindeni. Structura sa dinamică oferă pe lângă o agilitate crescută și un look agresiv oferit de farurile duble cu LED, contururile ascuțite și moderne, schema grafică impunătoare și structura specifică de naked, cu motorul la vedere. Tehnic nu se lasă mai prejos si aduce o serie de dotări de ultimă generație menite menită să-i ofere o eficiență greu de egalat alături de o accelerație explozivă și o manevrabilitate superioară, acestea fiind atuurile necesare tuturor piloților care doresc sa supună asfaltul. Motorizarea de ultimă generație livrează incredibila putere de 113cp și o accelerație constantă ce oferă un rulaj optim datorită sistemului de comutare rapidă a treptelor. Suspensia spate reglabilă cu braț oscilant și suspensia față cu furcă telescopică contribuie la stabilitatea vehiculului, cadrul tip diamant din aluminiu ușor și rezistent oferă un control crescut, ambreiajul Assist & Slipper facilitează intrarea în viraje, iar frânele puternice cu sistem modern ABS vă vor oferi o frânare precisă și imediată pentru a evita situațiile limită. Toate acestea alături de multe altele fac ca motocicleta Yamaha MT-09 să devină un model performant și puternic proiectat să se afirme în orice împrejurare obținând privirile și admirația celor din jur.

- motor cu 3 cilindri în linie, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 supape, 847cc, 113cp
- sistem de pornire electric
- sistem de control al tracțiunii TCS
- cutie viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimbare rapidă a treptelor
- transmisie pe lanț 
- consum mediu de 5.5L/100km
- capacitate rezervor 14L
- cadru tip diamant din aluminiu
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 137 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, reglabilă pentru pilotare sportivă îmbunătățită, cursă 130 mm
- braț oscilant din aluminiu foarte ușor
- frână față hidraulică cu discuri duble, 298mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm
- sistem ABS
- faruri frontale duble cu LED-uri
- ambreiaj Assist & Slipper pentru intrare stabilă în viraje
- lumini de poziție cu LED

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.