Back to old version

Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

KTM 125 DUKE '22

Referinta: F4022V1
Eligibil Rabla
2+3 ANI GARANTIE
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
KTM 125 DUKE '22
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: KTM 125 DUKE '23
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


KTM 125 DUKE '22

Descriere

Poate ca motocicleta KTM 125 DUKE este modelul entry-level al gamei, insa este construita cu aceeasi atitudine ca modelele mai mari. Un luptator urban cu display TFT si far LED. Motorul monocilindru 4 timpi cuplat la o cutie cu 6 viteze livreaza performanta de top cu un consum redus. Dezvolta pana la 15 cai putere, suficient pentru a va deplasa cu usurinta prin orasul aglomerat.

Caracteristici tehnice:

  • Motor 1 cilindru, 4 timpi, 124.7 cc, 15 cai putere, racire cu lichid
  • Pornire electrica
  • Cutie cu 6 viteze
  • Consum combustibil 2.42 l/100 km
  • Rezervor: 13.4 l
  • ABS: Bosch 9.1 MB doua canale ABS (Supermoto ABS)
  • Frana fata: pe disc, etrier cu 4 pistoane, cursa 300 mm
  • Frana spate: pe disc, etrier cu un piston, cursa 230 mm
  • Cadru: trellis din otel
  • Suspensie fata: WP APEX 43, cursa 142 mm
  • Suspensie spate: WP APEX, monoamortizor, cursa 150 mm
  • Garda la sol: 175 mm
  • Inaltime sa: 830 mm.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.