Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Motocicleta Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS 2018 preia specificațiile care fac din ZZR1400 standard o regină a motocicletelor de serie și le duce la următorul nivel. Design-ul aerodinamic si cadrul de aluminiu monococă rămân neschimbate pentru a păstra aspectul suplu și agresiv al modelului standard, la fel și motorul de 1441cc 207cc cu angrenaj scurtat pe spate, ABS-ul și sistemele de motormanagement cu 3 moduri și Kawasaki Traction Control. Versiunea Performance Sport este îmbunătățită prin adiția etrierelor Brembo la sistemul de frânare pe față și prin schimbarea amortizorului de pe spate cu unul performant marca Öhlins TTX39, complet reglabil. În plus, ZZR1400 Performance Sport oferă o serie bogată de componente opționale care se comandă separat precum evacuarea Akrapovic din titan, parbrizul fumuriu bubble screen, knee pad-uri și capacul șa pasager. Toate acestea, alături de schema grafică atractivă cu detalii de finisare premium, fac din Kawasaki ZZR1400 Performance Sport unul dintre cele mai performante motociclete de serie, creată pentru a demonstra superioritatea ingineriei Kawasaki Heavy Industries în fața competiției și dedicată adevăraților cunoscători.
- motor DOHC, cu injecție, 1441cc 207cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- suspensie pe față cu amortizor Öhlins TTX39 complet reglabil cu furcă inversă de 43mm
- suspensie pe spate de tip Bottom-Link Uni-Trak cu amortizor complet reglabil, pe gaz
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 310mm, ventilate, etriere Brembo cu 4 pistoane
- frână pe față cu 1 disc 250mm, ventilat, etrier cu 2 pistoane
- 6 trepte de viteză
- cadru avansat monococă din aluminiu
- ambreiaj special back-torque limiting care faciliteaza coborârea la treptă inferioară de viteză si previne săltarea roții spate
- basculă cu 10mm mai lungă, adaptată modernizărilor cutiei de viteze
- sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii
- sistem de motormanagement cu moduri selectabile
- sistem ABS
- transmisie cu angrenaj scurtat pentru plus de putere la accelerație
- roți cu greutate redusă
- sistem Dual Throttle Valves
- design aerodinamic cu 4 aripioare în relief pe laterale
- lumini față cu proiectoare cvadruple
- instrumentație de bord cu vitezometru si turometru analogice, completate de un ecran LCD multi-funcțional
- sistem electric de pornire
- rezervor cu capacitate de 22L
- consum mediu de 6.4L/100Km
- cârlige retractabile amplasate la distanță potrivită pentru securizarea bagajelor de dimensiune mai mare
- indicator rulare economică
- (opțional) sistem de evacuare Akrapovic din titan
- (opțional) parbriz fumuriu Bubble-Screen
- (opțional) knee-pad-uri
- (opțional) capac șa pasager
Motocicleta Kawasaki cu 4 ani garantie
Motocicleta de vanzare si in rate
Observatie: pretul afisat nu include componentele kitului Performance, care se comanda separat. Pentru oferte, comenzi si informatii va rugam sa ne contactati si va stam la dispozitie.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.