Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900 70Kw ABS '18

Kawasaki Z900 70Kw ABS '18
Kawasaki Z900 70Kw ABS '18
Kawasaki Z900 70Kw ABS '18
Kawasaki Z900 70Kw ABS '18
Kawasaki Z900 70Kw ABS '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: Kawasaki Z900 70kw ABS '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Z900 70kW este un supernaked care se afirmă prin faptul ca este creată după standardele A2, deci oferă o putere maximă de 93cp (70Kw) și poate fi limitată la 47cp (35kW) prin intermediul computerului de bord, resoftabil la un dealer autorizat Kawasaki - modificarea aceasta nu dureaza mult și nici nu este ireversibilă. Modelul este dotat cu un motor de 948cc, pe injecție montat pe un cadru Trellis foarte ușor de doar 13.5Kg și îmbrăcat intrun corp zvelt, cu elemente minimaliste de design și influențe Sugomi. De asemenea, inginerii japonezi au dat o importanță deosebită confortului pilotului și au echipat motocicleta cu ghidon lat și plat, o șa amplasată aproape de sol care cuplată cu design-ul slim al carenei ușurează asezarea picioarelor pe sol și sistemul Ergo-Fit pentru un plus de ergonomie. Toate acestea îi oferă motocicletei Kawasaki Z900 70Kw o identitate clară, adresată celor interesați de un model viabil și cu aspect agresiv, dar care se conformează standardelor A2.

- motor de 948cc 93cp, pe injecție, 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve DOHC 
- suspensie pe față cu furcă inversă de 41mm, amortizor reglabil
- suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- sistem de pornire electric
- 6 trepte de viteză
- rezervor de 17L pentru un grad ridicat de autonomie
- cadru trellis usor de 13.5Kg
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistem Dual Throttle Valves
- instrumentație ușor de citit: turometru analogic, indicator treaptă de viteză, ecran multi-funcțional LCD
- lumini spate LED în forma literei Z
- cilindri motor cu design special Die-Cast
- cutie de aer proiectata pe baza de teste acustice pentru un sunet clar si de impact
- sistem Ergo-Fit pentru confortul piloților de orice talie
- indicator rulare economică
- sistem ABS

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.