Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z1000 ABS '19

Kawasaki Z1000 ABS '19
Kawasaki Z1000 ABS '19
Kawasaki Z1000 ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Z1000 este o motocicletă supernaked cu un design puternic inspirat de filozofia estetică Sugomi, pregătit să ducă clasa Z la următorul nivel. Acest model se face remarcat printr-un motor cu 4 cilindri de 1043cc, capabil de 140cp cu roți ușoare supersport și un centru de greutate perfect centrat pentru manevrabilitate ideală - în plus, supapa de admisie are un design special pentru a transforma pilotarea într-un deliciu auditiv. Minimalismul estetic al modelului este subliniat și de faruri LED pe față și spate și de oglinzi Die-Cast care evită aspectul de plastic. Toate acestea oferă motocicletei Kawasaki Z1000 un aspect agresiv și modern și o transformă într-una dintre cele mai iubite și apreciate supernaked-uri.

- motor cu injecție, DOHC, 1043cc 140cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve,
- indicator rulare economică
- ambreiaj Assist & Slipper
- frână pe față cu 2 discuri semi flotante de 310mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- sistem ABS
- pornire electrică
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent
- roți supersport cu greutate redusă
- clapete de acceleratie cu design special Downdraft
- suspensie spate de tip Horizontal Back-Link, amortizor reglabil
- ansamblu compact de instrumente de bord LED si LCD
- rezervor incăpător de 17L
- oglinzi Die-Cast speciale
- suspensie reglabila pe față cu furcă inversă de 41mm
- poziție ideală de pilotare, aplecată în față
- lumini LED pe față și spate
- greutate centrată
- sistem Dual Throttle Valves
- evacuare specială scurtă si pre-chamber

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.