Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '18

Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '18
Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '18
Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Vulcan S Cafe ABS 2018

Motocicleta Vulcan S CAFE reprezintă răspunsul inginerilor Kawasaki la creșterea interesului pentru bike building personalizat. Modelul de față se afirmă prin culorile distincte și prin stilul grafic unic și este creat pe placul unei game largi de piloți în căutarea unei motociclete Kawasaki care sa atragă atenția indiferent de context. Vulcan S CAFE moștenește specificațiile modelului Vulcan S și astfel se face remarcat printr-un pedigree de exceptie: motor de 649cc cu injecție și Dual Throttle Valves, șa joasă, suspensie spate reglabila, sistem Ergo-Fit, scărițe, manete reglabile, ampatament lung de 1575mm, centru de greutate aproape de sol. Luate la un loc, toate acestea fac din Vulcan S CAFE o motocicleta urban cruiser peformantă și ușor de controlat, cu design nonconformist, o adevărată declarație de independență și curaj oriunde vă veți aventura.

- motor Paralel-Twin DOHC, 4 timpi, 8 valve, 649cc, 60cp cu injecție
- suspensie spate reglabilă, cu monoamortizor
- suspensie față cu furcă telescopică de 41mm
- rezervor de 14L
- consum mediu de 4.4L/100 km
- cadru din oțel rezistent și ușor
- cutie de viteze cu 6 trepte
- pornire electrică
- discuri de frână cu diametru mare 300mm/250mm
- scărițe reglabile în 3 poziții pentru confort sporit
- manete ambreaj si frână reglabile
- șa amplasată la înălțime joasă de 705mm
- ABS
- sistem DUAL THROTTLE VALVES
- sistem ERGO-FIT
- indicator de rulare economică
- ampatament lung de 1575mm pentru stabilitate si manevrabilitate
- tobă amplasată sub motor pentru un centru de greutate apropiat de sol 
- afisaj analogic/digital - turometru analogic și ecran LCD multifuncțional
- elemente de design stil CAFE

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Acest model se poate conduce si cu permis categoria A2 - contactati-ne pentru informatii

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.