Descriere
Kawasaki Versys 650 este un adventure tourer performant, echipat cu sistem de control al tractiunii Kawasaki, instrumentar color TFT cu conectivitate smartphone, suspensie cu o cursa lunga si roti 17”. Conceput sa cucereasca jungla urbana, Versys 650 isi deblocheaza potentialul suprem in versiunea Tourer+ pentru a furniza aventura la urmatorul nivel pentru rider si un pasager. Noile caracteristici dedicate includ un parbriz ajustabil, ecran TFT color cu conexiune Bluetooth, lumini LED, control al tractiunii.
Caracteristici tehnice:
- motor 649 cc, racire cu lichid, 4 timpi, 2 cilindri, DOHC, 8 valve
- pornire electrica
- emisii CO2: 107 g/km
- consum combustibil: 4.4 l/100 km
- emisii CO2 kit 35kW: 107 g/km
- consum kit 35 kW: 4.5 l/100 km
- cutie cu 6 viteze
- ABS
- cadru tubular diamant, otel de inalta rezistenta
- suspensie fata furca inversata 41 mm, ajustabila, cursa 150 mm
- suspensie spate monoamortizor, ajustabila, cursa 145 mm
- frana fata 2 discuri semiflotante, 300mm, doua pistoane
- frana spate pe disc, 250mm, 1 piston
- sa de inaltime 845 mm
- rezervor 21 litri
- conectivitate smartphone
- indicator de riding economic
- parbriz ajustabil in 4 pozitii
- ghidon lat
- optional, port USB
- lumini LED
- instrumentar TFT color 4.3 inch complet digital.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Kawasaki
Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.