Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Versys 1000 SE ABS '18

Kawasaki Versys 1000 SE ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Versys 1000 SE este un adventure tourer gândit special pentru a oferi condiții confortabile de pilotare indiferent că este vorba de o plimbare prin oraș sau de un circuit în jurul lumii. Modelul de față este dotat cu un motor cu 4 cilindri de 1043cc 118cp și cu un cadru ușor de tip twin-tube, cu robustețe marită pe spate pentru a susține o sarcină crescută. În plus, motocicleta dispune de un sistem de motormanagement performant cu mai multe moduri de funcționare, de ambreiaj Assist & Slipper și de sistemul electronic de control al tracțiunii Kawasaki Traction Control (KTRC). Din punct de vedere estetic, Versys 1000 SE se bucură de un design aerodinamic și modern cu schemă grafică ediție specială și vine cu o gamă largă de accesorii originale disponibile opțional. Toate acestea fac din Versys 1000 SE o motocicletă versatilă și manevrabilă, care se potrivește perfect unei mari varietăți de trasee.

- motor pe injecție, 1043cc 118cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- răcire cu lichid
- suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz
- suspensie pe față cu furcă inversă de 43mm, amortizor reglabil
- frână pe față cu 2 discuri de 310mm, semi-flotante, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm, ventilat, etrier cu 1 piston
- 6 trepte de viteză
- pornire electrică
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent
- roți ușoare de 17” 
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistemul KTRC cu 3 moduri de reglare a tracțiunii
- sistem Dual Throttle Valves
- instrumentație ușor de citit: turometru analogic, indicator treaptă de viteză, ecran multi-funcțional LCD
- rezervor încăpător de 21L
- consum mediu de 5.7L/100Km
- suportă o sarcină utilă crescută
- cutii de transport spate și laterale disponibile opțional
- ghidon lat
- poziție dreaptă de pilotare
- sistem ABS
- indicator rulare economică
- schemă grafică de ediție specială, pe verde și negru

Motocicleta Kawasaki cu 4 ani garantie

Motocicleta de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.