Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '18

Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '18
Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '18
Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Ninja ZX-10RR a fost creată special pentru a câștiga curse și campionate, insă este potrivită și pentru street-use. Filozofia de design din spatele modelului de față este să excludă orice echipament nu este necesar îmbunătățirii timpilor turei de circuit iar rezultatul este o motocicletă cu specificații foarte performante, născută din feedback-ul obținut din succesul echipei de curse Kawasaki la Superbike World Championship. ZX-10RR se afirmă prin motorul race-ready de 998cc 210cp, frânele Brembo pe față și jantele ușoare Marchesini din aluminiu, cu 7 spițe multi-direcționale, care asigură echilibrul ideal între rigiditate crescută și inerție redusă. De asemenea, modelul beneficiază de cele mai performante sisteme electronice de control precum Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS) pentru o frânare eficientă și controlată, sistemul Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru negocierea eficientă a virajelor strânse, Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) pentru optimizarea demarării, sistemul de control al tracțiunii (S-KTRC), ABS și mai multe moduri de motormanagement. Specificațiile tehnice sunt completate de o schemă grafică unică denumită Winter Test, cu accente albe și finisaje premium și de un design al carenei cu partea frontală de dimensiune mărită, creată special pentru a fi aerodinamică și pentru a reduce coeficientul de frecare cu aerul. Toate acestea fac din motocicleta Kawasaki Ninja ZX-10RR alegerea ideală pentru pilotul împătimit de viteză și performanță, care visează de un loc pe podium.

- motor cu injecție de 998cc 210cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- răcire cu lichid
- suspensie față cu furcă inversă de tip Balance Free, amortizor reglabil
- suspensie spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz 
- frână pe față cu 2 discuri Brembo semi-flotante de 330mm, etriere Brembo M50 monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu un disc de 220mm, etrier cu 1 piston
- cutie de viteze de tip casetă, 6 trepte
- sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
- sistem Kawasaki Quick Shifter (QCS) pentru schimbarea rapidă a vitezelor
- sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
- sistem Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) de asistență la demarare
- unitate de măsurători inerțiale
- sistem Sport-Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
- moduri multiple de motormanagement
- indicator de rulare economică
- jante ușoare Marchesini din aluminiu, 7 spițe multidirecționale, pentru un plus de manevrabilitate
- schemă grafică unică Winter Test, finisaje premium și logo-ul "RR" 
- carenă aerodinamică cu partea frontală mărită
- indicator rulare economică

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.