Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS 2017 - un competitor supersport de temut. Echipata standard cu roti Marchesini de greutate redusa imbracate in avelope Pirelli Diablo Supercorsa SP, frane Brembo fata si aducand modificari ale motorului dezvoltate in curse la cele mai inalt nivel, motocicleta ZX-10RR lupta la cel mai inalt nivel pentru locul intai pe podium.
Dotari standard:
- motor cu 4 cilindri in linie DOHC, 4 timpi, 16 valve, 998cc, 197cp, pe injectie
- came imbracate in carbon DLC (Diamond-Like Carbon)
- cap cilindru modificat sa suporte performante racing
- frane fata cu discuri Brembo 330mm si etriere Brembo M50 monobloc
- furca fata reglabila inversa 43mm Balance Free Front Fork
- suspensie spate Horizontal Back-Link cu amortizor reglabil BFRC Lite
- roti din aluminiu cu 7 spite dezvoltate impreuna cu Marchesini
- anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP
- sistem electronic de control al acceleratiei si al clapetelor de acceleratie
- sistem de masuratori inertiale Bosch IMU
- sistem de schimbare a vitezelor fara ambreiaj Kawasaki KQS Quick Shifter
- sistem de asistenta la colturi KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
- design aerodinamic, cu protectie impotriva vantului si flux de aer avansate
- sistem ABS KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock Brake System)
- sistem de asistenta la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
- sistem de control al franei de motor KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
- sistem de control tractiune sport S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control)
- sistem de motormanagement cu moduri selectabile Power Modes
- indicator de rulare economica
Motocicleta Kawasaki cu 4 ani garantie.
Motocicleta de vanzare si in rate.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.