Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2R '17

Kawasaki Ninja H2R '17
Kawasaki Ninja H2R '17
Kawasaki Ninja H2R '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja H2R 2017 - un simbol al perfectiunii ingineresti, depasind orice limita privind puterea si manevrabilitatea, motocicleta dezvolta peste 300 cai putere si este echipata cu cele mai avansate sisteme moto din piata. Creata fara compromis si beneficiind de puterea colectiva a tuturor companiilor din grupul Kawasaki Heavy Industries, Ninja H2R impune un respect deosebit si atrage cei mai abili si determinati piloti. Pentru 2017 noutatile includ suspensia spate Ohlins, un sistem de schimbare rapida a vitezelor, o aerodinamica imbunatatita, un sistem de asistenta la negocierea curbelor in colturi si un indicator al unghiului de inclinare pe afisajul de bord. Modelul nu poate fi folosit pe drumurile publice, fiind destinat exclusiv circuitelor de curse.

Dotari standard:
- motor Supercharged DOHC, 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, 998cc, 305cp, pe injectie
- frane fata cu discuri si etriere Brembo, spate etrier Brembo
- suspensii reglabile fata si spate: fata furca inversa 43mm, spate Uni-Track cu amortizor pe gaz Ohlins TTX36
- cadru avansat Treliis din otel
- afisaj digital complet cu indicator unghi inclinare motocicleta
- transmisie tip Dog-Ring, asemanatoare MotoGP si Formula 1
- sistem de masuratori inertiale Bosch IMU
- sistem unic de lubrifiere motor, supercharger si transmisie
- emblema River Mark pentru modele cu semnificatie istorica
- admisii de aer speciale duble Ram Air in partea din fata
- cap de cilindru cu design special pentru a suporta un output exploziv al motorului
- vopsea speciala Silver-Mirror
- ambreiaj hidraulic si limitator back-torque
- sistem de esapament integral din titan
- clapete de acceleratie controlate electronic
- sistem de ergonomie ERGO-FIT
- sistem ABS KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock Brake System)
- sistem asistenta la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
- sistem control frana de motor KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
- sistem KQS (Kawasaki Quick Shifter) de schimbare rapida a vitezelor fara ambreiaj
- sistem de asistenta la colturi KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
- sistem control tractiune KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 moduri
- indicator de pilotare economica

Motocicleta Kawasaki cu 4 ani garantie.

Motocicleta de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.