Kawasaki Ninja H2 Carbon '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Kawasaki Ninja H2 Carbon este una dintre cele mai performante motociclete de stradă disponibile pe piață la nivel actual, cu performanțe de nivel competițional prin dotarea cu motor de 998cc cu supercharger, cu o putere de aproape 240cp și o accelerație explozivă. Motocicleta atinge un standard foarte înalt de manevrabilitate și control, fiind echipată cu o colecție de sisteme de control de ultimă generație precum funcția de asistență la viraje KMCF, quick shifter pentru schimbarea rapidă a treptelor de viteză, sistem ABS modern, sistem de control la demarare și nu numai. În plus, acest Kawasaki Ninja 1000cc are un look instant recognoscibil, cu o caroserie modelată după cele mai moderne standarde estetice, bazată pe îmbinarea de unghiuri ascuțite, vopsea cu efect de oglindă și capacitate de auto-regenerare a zgârieturilor ușoare. Pentru cei pasionați de senzația de viteză, Kawasaki are o propunere de refuzat prin motocicleta Ninja H2 Carbon, o variantă de hyper-sport care nu dezamăgește nici pe cei mai pretențioși veterani ai sportului pe două roți.
- motor cu injecție de 998cc 202cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC, echipat cu Supercharger
- suspensie pe față cu furcă inversă de 43mm, amortizor reglabil
- suspensie pe spate New Uni-Trak, amortizor pe gaz Öhlins TTX36 reglabil
- frână pe față cu 2 discuri Brembo de 330mm semi-flotante, etriere Brembo M50 monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
- transmisie specială de curse, tip Dog-Ring
- cadru Trellis din oțel cu design avansat
- basculă pe o singură parte, o premieră în industrie
- amortizor electronic de direcție Öhlins
- sistem de schimbare rapidă a vitezelor KQS (Kawasaki Quick Shifter)
- sistem de asistență la viraje KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
- ambreiaj hidraulic Assist & Slipper Clutch
- sistem control tracțiune KTRC
- sistem asistență la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
- sistem ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-Braking Technology)
- sistem de frână motor KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
- lumini LED (cu excepția celor pentru plăcuța de inmatriculare)
- sistem ERGO-FIT
- sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU
- sistem unic de racire pentru motor, supercharger si transmisie
- jante din aluminiu cu design special pentru seria H2
- clapete de accelerație controlate electronic
- vopsea Silver-Mirror pentru aspect reflectorizant, cu elemente mate
- carenă din fibră de carbon CFRP (Carbon-Fibre Reinforced Polymer), rigidă și foarte usoară
- instrumentație de bord cu afișaj LCD, complet cu indicator unghi de înclinare
- simbolul Kawasaki River Mark, rezervat pentru modele de importanță istorică
- indicator de rulare economică
Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.
Motocicletă de vânzare și în rate.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.