Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2 '18

Kawasaki Ninja H2 '18
Kawasaki Ninja H2 '18
Kawasaki Ninja H2 '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Motocicleta Kawasaki Ninja H2 este fără nicio indoială cea mai performantă motocicletă supersport street-legal de pe piață. Modelul este născut din dorința inginerilor Kawasaki de a duce specificațiile tehnice la nivelul lor cel mai înalt și se afirmă printr-un supercharger creat in-house capabil să ofere motocicletei putere extremă și accelerație explozivă. În plus, Ninja H2 este echipat cu o gama bogată de sisteme electronice avansate de asistență la pilotaj precum Kawasaki Quick Shifter, functia de Cornering Management și de control al tracțiunii, modulul de Launch Control și Engine Brake Control și o unitate de masurători inerțiale Bosch. Toate acestea sunt incluse intr-un corp aerodinamic cu finisaje premium și tranformă motocicleta Kawasaki Ninja H2 intr-o minune a ingineriei moderne, o scrisoare de dragoste adresată celor în căutarea senzației de viteză extremă.

- motor cu injecție de 998cc 202cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC, echipat cu Supercharger
- suspensie pe față cu furcă inversă de 43mm, amortizor reglabil
- suspensie pe spate New Uni-Trak, amortizor pe gaz Öhlins TTX36 reglabil
- frână pe față cu 2 discuri Brembo de 330mm semi-flotante, etriere Brembo M50 monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
- transmisie specială de curse, tip Dog-Ring
- cadru Trellis din oțel cu design avansat
- basculă pe o singură parte, o premieră în industrie
- amortizor electronic de direcție Öhlins
- sistem de schimbare rapidă a vitezelor KQS (Kawasaki Quick Shifter)
- sistem de asistență la viraje KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
- ambreiaj hidraulic Assist & Slipper Clutch
- sistem control tracțiune KTRC
- sistem asistență la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
- sistem ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-Braking Technology)
- sistem de frână motor KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
- lumini LED (cu excepția celor pentru plăcuța de inmatriculare)
- sistem ERGO-FIT
- sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU
- sistem unic de racire pentru motor, supercharger si transmisie
- jante din aluminiu cu design special pentru seria H2
- clapete de accelerație controlate electronic
- vopsea Silver-Mirror pentru aspect reflectorizant
- instrumentație de bord cu afișaj LCD, complet cu indicator unghi de înclinare
- simbolul Kawasaki River Mark, rezervat pentru modele de importanță istorică
- indicator de rulare economică

Motocicleta Kawasaki cu 4 ani garantie

Motocicleta de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.