Honda anunță sfârșitul erei "Monkey Bike"

Honda anunță sfârșitul erei "Monkey Bike"

07.07.2017

În aprilie, Honda a anunțat că producția legendarului minibike Z50 "Monkey" se va încheia, după 50 de ani de serviciu fidel. Originalul Z50A Mini Trail 50 a apărut pentru prima dată în 1968, și timp de cincizeci de ani a servit pilotii din întreaga lume ca motocicletă pentru incepatori, companion de camping sau motocicleta utilitara. Originalul Monkey era o motocicleta extrem de simplă, alimentată de un motor de 49cc, cu o transmisie cu trei viteze și un ambreiaj automat. Ea conținea un rezervor roșu / argintiu sau galben / argintiu, cârlig de protecție și manere albe. Pilotii au denumit bicicleta de primă generație "Monkey Bike", pentru că asta inspira aspectul sau. Emblema Mini Trail a apărut în 1970, însoțită de pârghii de aluminiu, mai degrabă decât din plastic, și de o aripa mai mare.

 Honda anunță sfârșitul erei Monkey Bike - honda

 Aniversarea de 50 de ani a motocicletei Monkey

Cu anunțul că vor retrage Z50, Big Red a lansat un model limitat de aniversare a 50-a ediție într-o schemă de culoare albă și roșie pentru piața japoneză de origine. Aceste motociclete s-au vândut aproape imediat, lăsând nenumărați fani Monkey fără șansa de a-și cumpăra propria bicicletă la aniversarea de 50 de ani. Nu este totul pierdut, așa cum raportează Japanese Nostalgic Car. Honda tocmai a anunțat inca o editie limitată a motocicletei aniversare de 50 de ani - Monkey 50th Special.

Motocicleta vine cu un rezervor cromat, aripi, faruri și capace laterale, un scaun gri de tip scotian și roți negre. Logo-ul familiar de pe aripa Honda se întoarce, iar partea superioară a rezervorului de carburant cromat este decorată cu un logo special de 50 de ani. Chiar și cheia este gravată cu logo-ul de 50 de ani.

 Honda anunță sfârșitul erei Monkey Bike - motocicleta aniversara

Honda va începe să preia comenzile pentru Monkey 50th Special pe 21 iulie. Având în vedere productia limitata și popularitatea modelului aniversar standard, dacă comenzile depășesc numărul construit de motociclete, compania va alege cumpărătorii printr-un sistem de loterie. Dacă aveți un prieten sau o rudă în Japonia sau dacă vă puteți califica altfel pentru o loterie JDM, vă puteți încerca norocul aici.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO a achizitionat GOES

GOES este un brand subsidiar al CFMOTO, specializat in proiectarea, dezvoltarea si distributia de vehicule off-road. Campania franceza recunoscuta la nivel mondial s-a perfectionat din punct de vedere al performantei, bazandu-se pe o echipa de profes...

Citeste mai mult