Avantajele pilotarii unui UTV Can-Am Maverick Trail DPS

Avantajele pilotarii unui UTV Can-Am Maverick Trail DPS

01.02.2018

Cand deplasarea devine tot mai dificila si ai de-a face cu trasee inguste, ai la dispozitie tot mai putine optiuni in ceea ce priveste alegerea UTV-ului sportiv potrivit. Din fericire, producatorul Can-Am vine cu solutii din ce in ce mai ingenioase si inovative in aceasta privinta, lansand pe piata lineup-ul 2018. Asadar, un rider amator de senzatii tari in offroad poate opta fie pentru un UTV cu motorizare 800cc, fie pentru modelul de 1000cc, ambele late de 50" si disponibile cu servodirectie DPS.

Modelele UTV Can-Am Maverick Trail DPS sunt alimentate de motorul performant Rotax, cu 2 cilindri in V, EFI, racire cu lichid.

 Avantajele pilotarii unui UTV Can-Am Maverick Trail DPS - can am maverick trail dps 1000

Poti face urmatorul exercitiu de imaginatie, punandu-te in locul pilotului de test aflat la bordul UTV-ului cu doua locuri Can-Am Maverick Trail DPS 1000. Obiectivul tau este sa treci nestingherit prin hatisurile padurii pe potecile careia te aventurezi cu entuziasm si nerabdare. Cum se va descurca Side-by-Side-ul si la ce sa te astepti?

In primul rand, in cazul in care ai nevoie de acceleratie minima pentru negocierea terenului ingust sau tehnic, acest vehicul 4x4 offroad se va conforma numaidecat. In schimb, cand este necesar, Maverick Trail se supune directiei de acceleratie si trage ca un taur, fara a insela asteptarile celor mai exigenti rideri.

Transmisie / Trenul de rulare

Maverick Trail dispune de mai multe moduri de tractiune. Mai precis, vehiculul permite rularea cu tractiune selectabila cu 4 moduri: 2x4 diferential spate blocat, 2x4 diferential spate liber, 4x4 diferential spate blocat, 4x4 diferential spate liber. Diferentialul frontal cu blocare automata Visco-Lok QE actioneaza singur.

Acest UTV prezinta in plus 2 moduri de functionare: Sport/ECO, asemanatoare cu cele din dotarea autoturismelor.

Cutia de viteze automata CVT are sistem de comutare rapida (QRS-T) si treapta Extra-Low. Datorita transmisiei smart, se creeaza ventilatie cu debit mare pentru a pastra racirea centurii optima in vreme ce protectia electronica a curelei mentine siguranta centurii. In consecinta, UTV-ul se bucura de o stabilitate de invidiat si ofera o buna manevrabilitate in orice situatii, iar schimbarile de viteze sunt incredibil de usoare.

In mod evident, argumentul cel mai bun pentru a lua in considerare modelul Can-Am Maverick Trail consta in prezenta suspensiei super inguste. Pe trasee stramte, combinatia intre latimea ingusta si diferentialul spate deschis / blocat selectat, da posibilitatea de a parcurge orice poteca cu autoritate si o atitudine ferma. Specificatii suspensii:

  • suspensie fata cu brat dublu tip A, bara anti-ruliu, cursa de 254mm, amortizoare pe gaz
  • suspensie spate de tip TTA-T cu bara anti-ruliu, cursa de 267mm, amortizoare pe gaz.

 

Anvelopele Carlisle ACT de 26" montate pe jante de 12 inch de aluminiu contribuie la sporirea nivelului de tractiune. Producatorul canadian pune la dispozitie diferite accesorii pentru roti, de exemplu  beadlock. Franele fata si spate au cate 2 discuri de 220 mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane.

In alta ordine de idei, modelele din lineup-ul Can-Am Maverick Trail sunt prevazute cu bara de protectie fata, integrata, confectionata din otel, cutie de depozitare si un rezervor generos pentru o autonomie optima.

Chiar si pentru un neavizat, devin usor de observat aspectele precum latimea ingusta si ampatamentul lung. De asemenea, usile se deschid si inchid fara efort din partea pasagerilor.

In incheiere, merita subliniat ca puterea motorului de 1000 cc este spectaculoasa in intreaga gama RPM, facilitand deplasarea prin teren dificil fara depunerea unui efort special din partea riderului. Senzatia acceleratiei explozive este ceva ce doar proprietarii de UTV-uri Can-Am pot intelege.

Avantajele pilotarii unui UTV Can-Am Maverick Trail DPS - utv

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult