Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter PRO HD10 T1B '18

Can-Am Traxter PRO HD10 T1B '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Traxter PRO HD10 T1B este un UTV de 3 locuri cu un caracter utilitar pronunțat, dotat cu o motorizare puternică marca Rotax de 976cc 72cp, capabil să ducă la bun sfârșit o mare varietate de sarcini, cuplat cu o serie de instrumente utile pentru muncă în jurul gospodăriei. În primul rând, modelul se afirmă prin capacitatea extinsă de stocare de 62.3L, cu benă încăpătoare care poate susține până la 390Kg și cu o cutie de depozitare de 21L, impermeabilă, amplasată sub banchetă. De asemenea, UTV-ul vine echipat cu sistemele Intelligent Throttle Control (iTC) pentru controlul accelerației și Electronic Hill Descent Control pentru coborâre controlată în pantă, precum și cu jante de aluminiu, servodirecție și cutie de viteze automată cu treaptă Extra-Low. Toate acestea transformă UTV-ul Traxter PRO HD10 T1 într-o opțiune versatilă și sigură, capabilă să depășească cu ușurință orice obstacol întâlnit în cursul unei zile de muncă. În completare vine o schemă grafică atractivă și serioasă bazată pe combinația dintre negru și gri metalizat.

- motor Rotax HD10 cu injecție, 2 cilindri în V, 976cc 72cp, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată Pro-Torq cu sistem de comutare rapidă și treaptă extra-low
- tracțiune selectabilă cu 4 moduri, 2x4 dif. spate blocat, 2x4 dif spate liber, 4x4 dif. spate blocat, 4x4 dif. spate liber
- diferențial spate blocabil
- diferențial față Vico-Lok QE, auto-blocant
- suspensie față cu braț dublu tip A, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz 
- suspensie spate de tip TTA-HD cu bară externă anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu  1 piston
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- servodirecție DPS
- jante de 14in, aluminiu de culoare închisă
- afișaj multifuncțional digital/analog: vitezometru, turometru, indicatori trip, ore funcționare, treaptă viteză, nivel combustibil, indicator cuplare centură, ceas
- 2 prize tip brichetă, una în consolă, cealaltă sub zona de stocare din bord
- 4 faruri de 35W pentru unghi larg de vizibilitate, stopuri cu lumini LED
- troliu cu ghidaj rolă, capacitate de 2041Kg
- banchetă de tip Versa-Pro cu suprafață ranforsată
- bară de protecție față
- scut complet de protecție
- cușcă de protecție cu certificare ROPS
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate maximă de stocare de 62.3L
- benă cu capacitate de 390Kg
- cutie impermeabilă de depozitare de 21L, amplasată sub banchetă
- capacitate de tractare de 907Kg
- sarcină maximă admisă de 616Kg
- rezervor de 40L pentru autonomie optimă
- 3 locuri
- bilă de remorcare de 2in cu priză pentru remorcă
- design gândit pentru acces facil pentru mentenanța componentelor principale
- schemă de culoare pe gri metalizat

Caracteristici T1B:
- oglinzi
- claxon
- lumini semnalizare
- spațiu pentru plăcuța de înmatriculare

UTV Can-Am cu 4 ani garanție.

UTV de vânzare și in rate.

Modelul are omologare T1B (este înmatriculabil).

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.