Kawasaki sărbătorește 30 de ani de Mule

Kawasaki sărbătorește 30 de ani de Mule

04.07.2017

Primul Mule 1000 a fost modelul anului 1988.

Dezvoltat dintr-o simplă schiță pe un șervețel într-un vehicul utilitar cu două locuri, Kawasaki a revoluționat segmentul vehiculului utillitar side-by-side cu introducerea modelului MULE 1000, acum 30 de ani. Kawasaki a văzut nevoia pe piața care era mult sub asteptari pe segmentul ATV, ceea ce a generat ideea unui vehicul utilitar cu două locuri si cu patru roți.

A fost nevoie de aproape șapte ani de dezvoltare de către echipa de cercetare și dezvoltare a lui Kawasaki pentru a aduce primul MULE 1000 side-by-side in productie în 1988. Echipa de proiectare a avut de ales dintr-o varietate de motoare și design-uri, pentru a răspunde nevoilor fermierilor și agricultorilor. Este de remarcat si motorul in 2 cilindri de 454cc racit cu lichid în gama de croaziera a lui Kawasaki. Motorul a fost suficient de mare pentru a susține capacitatea de transportare a 500 lb (227 kg) și doi piloti și suficient de liniștit pentru a nu speria animalele din fermă.

Poreclit "Pony" de Kawasaki Heavy Industries, LTD în Japonia, a aparut necesiteatea unui nume de producție pentru noul vehicul utilitar. Agenția de publicitate la acel moment pentru Kawasaki Motors Corp. din SUA, Bozell Advertising, a încercat să folosească acronimul Multi-Use Light Equipment sau MULE pentru noua linie side-by-side - și astfel s-a născut MULE.

În ultimii 30 de ani, MULE a evoluat prin includerea sistemelor de transmisie pe patru roți, a diferentialului blocabil, dar în centrul fiecarui MULE side-by-side, asamblat cu componentele străine și cele uzuale în Lincoln, Nebraska, sta puterea vehiculelor utilitare side-by-side MULE 1000, veche de 30 de ani, ce ramane si astăzi neschimbata.

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM RC 8C Limited Edition, pregatit pentru circuit! 

Limitat la doar 100 unitati construite manual, modelul 2024 KTM RC 8C aduce nivele de performanta fara precedent pe circuit, alaturi de credentiale READY TO RACE pentru a concura la Grand Prix. KTM RC 8C este alimentat de un motor 889 cc parallel-...

Citeste mai mult