Kawasaki sărbătorește 30 de ani de Mule
Primul Mule 1000 a fost modelul anului 1988.
Dezvoltat dintr-o simplă schiță pe un șervețel într-un vehicul utilitar cu două locuri, Kawasaki a revoluționat segmentul vehiculului utillitar side-by-side cu introducerea modelului MULE 1000, acum 30 de ani. Kawasaki a văzut nevoia pe piața care era mult sub asteptari pe segmentul ATV, ceea ce a generat ideea unui vehicul utilitar cu două locuri si cu patru roți.
A fost nevoie de aproape șapte ani de dezvoltare de către echipa de cercetare și dezvoltare a lui Kawasaki pentru a aduce primul MULE 1000 side-by-side in productie în 1988. Echipa de proiectare a avut de ales dintr-o varietate de motoare și design-uri, pentru a răspunde nevoilor fermierilor și agricultorilor. Este de remarcat si motorul in 2 cilindri de 454cc racit cu lichid în gama de croaziera a lui Kawasaki. Motorul a fost suficient de mare pentru a susține capacitatea de transportare a 500 lb (227 kg) și doi piloti și suficient de liniștit pentru a nu speria animalele din fermă.
Poreclit "Pony" de Kawasaki Heavy Industries, LTD în Japonia, a aparut necesiteatea unui nume de producție pentru noul vehicul utilitar. Agenția de publicitate la acel moment pentru Kawasaki Motors Corp. din SUA, Bozell Advertising, a încercat să folosească acronimul Multi-Use Light Equipment sau MULE pentru noua linie side-by-side - și astfel s-a născut MULE.
În ultimii 30 de ani, MULE a evoluat prin includerea sistemelor de transmisie pe patru roți, a diferentialului blocabil, dar în centrul fiecarui MULE side-by-side, asamblat cu componentele străine și cele uzuale în Lincoln, Nebraska, sta puterea vehiculelor utilitare side-by-side MULE 1000, veche de 30 de ani, ce ramane si astăzi neschimbata.
Te-ar putea interesa si:
Limitat la doar 100 unitati construite manual, modelul 2024 KTM RC 8C aduce nivele de performanta fara precedent pe circuit, alaturi de credentiale READY TO RACE pentru a concura la Grand Prix. KTM RC 8C este alimentat de un motor 889 cc parallel-...
Citeste mai mult