Kawasaki dezvaluie detalii despre noul motocross KX450 2019

Kawasaki dezvaluie detalii despre noul motocross KX450 2019

26.07.2018

Kawasaki a dezvaluit recent detalii despre noua motocicleta motocross Kawasaki KX450 2019, care aduce un motor mai puternic si un sasiu din aluminiu mai usor decat predecesoarea sa din sezonul trecut. Adresandu-se in principal riderilor off-road cu un nivel de experienta intermediar catre avansat, alte caracteristici principale ale motocicletei includ pornire electrica, asistenta la demarare (Launch Control) si, ca noutate absoluta, primul ambreiaj hidraulic Kawasaki pentru o motocicleta motocross.

Cu o greutate de numai 110kg si un motor cu un cilindru, de 449cc, reglat sa dezvolte 3.4 cai extra maxim, modelul cu siguranta se va ridica la asteptarile celor ce au fost multumiti de performantele modelului din sezonul trecut. De asemenea, o curba mai plata a cuplului va permite riderilor sa beneficieze de mai multa putere la turatie mai joasa iar in cazul unei rasturnari, noua pornire electrica va permite pilotilor sa reia cursa mai repede, in acest sens intervenind si ambreiajul hidraulic cu o actionare mai usoara.

Un nou cadru mai usor

Pe langa imbunatatirile tehnice aduse componentelor si sistemelor interne, Kawasaki a dezvoltat pentru KX450 2019 cu cadru din aluminiu de greutate redusa tip perimeter care, impreuna cu motorul, aduce o rigiditate mai buna pentru o stabilitate mai mare pe traseu. Cadrul lucreaza impreuna cu o noua bascula, crescand tractiunea rotii spate pentru mai multa propulsie la iesirea din viraje stranse si pe portiuni drepte.

Pentru un mai bun control, japonezii au lucrat de asemenea la suspensiile si franele noii KX450, oferindu-i o noua furca inversa de 49mm cu arcuri elicoidale, cu acelasi diametru interior ca si motocicletele de curse si discuri de 270/250 mm fata/spate precum si un nou cilindru principal pentru frana fata.

Schimbari aduse sasiului

Kawasaki s-a concentrat si pe estetica in dezvoltarea motocicletei - singurele elemente care au ramas la fel ca pe Kawasaki KX450F 2018 fiind aripa si placuta pentru numar de pe fata. Pentru o mai buna mobilitate a pilotului in sa, panourile laterale au fost alungite si netezite, iar rezervorul de combustibil a fost aplatizat si repozitionat mai jos - ceea ce inseamna ca riderii vor putea sa stea mai in fata in sa. Capacele motorului au fost netezite la randul lor. Iar pentru o ergonomie mai buna, modelul ofera patru pozitii pentru ghidon si doua pentru scarite. Singura culoare disponibila va fi verde lime.

Cu o estetica fin reglata, ergonomie imbunatatita si, nu in ultimul rand, o serie de optimizari tehnice menite sa aduca maximum de performanta in cele mai solicitante situatii, Kawasaki KX450 2019 se recomanda ca fiind un partener competitional pregatit sa ajute riderii off-road pasionati sa-si puna in valoare potentialul pe circuit.

Te-ar putea interesa si:

CCR permite posesorilor de permise categoria B sa conduca motociclete de 125 cc

DECIZIE ASTEPTATA extrem de asteptata. Astazi, Curtea Constitutionala a Romaniei a decis permiterea posesorilor de permise categoria B sa conduca anumite tipuri de motociclete, cu transmisie automata, cu cilindree maxima de 125CC si putere maxima de ...

Citeste mai mult