Imagini cu Honda Africa Twin 2016 (CRF1000L) – pana la sfarsitul anului disponibila pe piata

Imagini cu Honda Africa Twin 2016 (CRF1000L) – pana la sfarsitul anului disponibila pe piata

12.05.2015

Honda Africa Twin s-a reintors! Nostalgicii maxi-enduro-ului Honda CRF1000L, pe numele sau Africa Twin, pot sa-si frece mainile de bucurie, deoarece Honda anunta intrarea pe piata spre sfarsitul anului 2015) a versiunii finale a prototipului prezentat la Milano, la show-ul EICMA din noiembrie 2014.

Imagini cu Honda Africa Twin 2016 (CRF1000L) – pana la sfarsitul anului disponibila pe piata - Africa Twin

Dupa nu mai putin de 13 ani de absenta, sinteza perfecta a cum trebuie sa arate un maxi-enduro, CRF1000L se pregateste in linie dreapta pentru a trona in reprezentantele Honda din toata lumea, iar asta a reiesit din primele poze parvenite din Japonia foarte recent. De data aceasta nu mai este vorba nici de imagini cu modelul de motocicleta acoperit de un strat gros de noroi, asa cum a aparut in toamna anului trecut la Milano, nici de indicii descoperite in brevete si nici de pozele cu prototipul, ci de imagini clare, chiar daca nu tocmai genul de prezentare.

Imagini cu Honda Africa Twin 2016 (CRF1000L) – pana la sfarsitul anului disponibila pe piata - motocicleta

Primul model legendar Africa Twin a fost o Honda XRV650, construita in 1988, in aprecierea uriasilor participanti la Paris-Dakar in anii ’80, care au castigat de 4 ori raliul.

Capacitatea sa de a merge oriunde, puterea exceptionala, usurinta in conducere, incredibila manevrabilitate si confortul optim in utilizarea de zi cu zi, a facut-o partenerul ideal cu care sa explorezi lumea. Totodata, din perspectiva constructorului, Africa Twin a impulsionat consistent vanzarile pe segmentul respectiv, dar si la nivel general.

Noul 2016 Africa Twin CRF1000L ramane fidel naturii offroad a clasicelor modele XRV650 şi XRV750, la care s-a adaugat toata experienta acumulata de designerii si inginerii Honda in ultimii douăzeci de ani, inclusiv decizia de revenire a HRC la Rally Dakar 2013.

Motorizarea va fi desigur de 1000cc monocilindru, cum de altfel s-a tot speculat pana in prezent. Deocamdata nu pare fi clarificata situatia schimbatorului secvential dublu-ambreiaj Honda DCT, tehnologia actuala de mare succes, in ciuda faptului ca Honda l-a introdus de cinci ani, daca va veni ca dotare standard sau ca optiune.

Imagini cu Honda Africa Twin 2016 (CRF1000L) – pana la sfarsitul anului disponibila pe piata - maxi-enduro

Oricum, odata cu aparitia acestor fotografii si a promisiunii de lansare pana la sfarsitul lui 2015, aceste aspecte vor fi clarificate in scurta vreme, ocazie cu care vor mai aparea desigur detalii tehnice.

Iar ce e mai important, concurenta pe segmentul adventure, la clasa respectiva se va acutiza, Africa Twin punand mari probleme modelelor deja existente pe piata de la constructorii BMW, Ducati, KTM.