Honda mai lanseaza un val de motociclete din lineup-ul 2018

Honda mai lanseaza un val de motociclete din lineup-ul 2018

11.05.2017

Honda a mai aruncat cateva modele pe piata, din lineup-ul 2018, fiind vorba despre 2018 CRF450R, CB650F, CBR650F si Grom, modele despre care a si dezvaluit detalii, precum si doua modele speciale, ale caror detalii vor veni in zilele urmatoare: modelul updatat CRF450RX si modelul reintors de mini motocross CRF150R.

“Suntem incantati sa vedem ce succes are modelul CRF450R in prezent si suntem entuziasmati sa aducem imbunatatiri in modelul pentru anul 2018. In plus, fata de confortul evident, pornirea electrica poate economisi secunde valoroase dupa o eventuala greseala medie; de asemenea, putem economisi si greutate, cu o noua baterie litiu-ion. Aceste modificari, consideram noi, fac CRF450R mai competitiv decat oricand. Si desigur, clientii pot continua sa conteze pe durabilitatea, calitatea si fiabilitatea Honda”, a declarat Lee Edmunds, managerul American Honda al Motorcycle Marketing Communications.

2018 Honda CRF450R

Honda CRF450R

Dispozitivul de admisie a aerului si injectia combustibilului pe noul model realizeaza distributie puternica si larga a cuplului, dar permite componentelor grele sa fie amplasate central si cat mai jos, astfel incat toata puterea sa fie folosita eficient. In plus, ambreiajul are ca rezultat un viraj agil, in timp ce setarile actualizate ale suspensiilor Showa si furca 49 mm coil-spring imbunatatesc manevrabilitatea. Corespunzand adaugarii unui demaror electric (alimentat de o baterie litiu-ion usoara), parghia kick-start a fost scoasa, obtinandu-se o micsorare a greutatii. O setare actualizata a ECU inseamna ca livrarea de energie e mult mai eficienta decat pana acum. De asemenea, modelul CRF are un rezervor de combustibil din titaniu, butonul de selectare a modurilor moturului si disc de frana fata de 260 mm tip wave-pattern. Modelul va fi disponibil din luna iulie a acestui an si va avea pret de baza 9.150 dolari (la care se adauga pretul versiunii europene, transport, comisioane, taxe, adaosuri), numai in culoare rosie.

2018 Honda CRF450RX

Honda CRF450RX cross

Acest model, utilizat deja de catre Trevor Bollinger (de la JCR Honda), in seriile GNCC, a fost deja dotat cu starter electric, insa acum in modelul de productie acest starter a devenit dotare standard. La fel ca modelul de mai sus, se renunta la kick-starter si se doteaza cu o mica si usoara baterie litiu-ion. In general, acest model se bazeaza pe specificatiile CRF450R, cu mici diferente. Acestea ar fi in volumul rezervorului de combustibil, cu 2,2 l mai mare, roata spate de 18 inci, cric lateral, setari optimizate off-road ale ECU si suspensiei. Acest model va fi disponibil din luna august, tot pe rosu si la un pret de baza 9.250 dolari.

2018 Honda CRF150R/CRF150R Expert

Honda CRF150RExpert

Dupa cum demonstreaza si Carson Mumford de la Amsoil Honda in circuitul national (american) de amatori, unde e un client fidel al podiumului, in special a primei pozitii, cea mai mica motocicleta motocross a producatorului si cea mai redutabila arma impotriva concurentei. Acest lucru datorita unui motor Unicam in patru timpi (bazat pe platformele motocross Honda mai mari), care ofera o raspandire ampla a puterii si cuplului in toata gama de turatii. Suspensiile sunt furca inversata Showa 37mm pe fata si Pro-Link pe spate, iar vizual se asorteaza cu modelul CRF450R. Pe langa versiunea standard, Honda ofera si versiunea Expert, care are roti mai mari, un scaun mai inalt si o bascula mai lunga. Model disponibil din luna iulie, la un pret de baza de 5.099 dolari versiunea standard si 5.299 dolari versiunea Expert.

2018 Honda CBF650F

Honda CBF650F

Acest model se reintoarce in America de Nord, de unde lipsise timp de un sezon, cu o serie de imbunatatiri. Modelul  naked din zona medie se bazeaza pe un motor compact de 649cc, in patru cilindri in linie, care ofera o acceeratie mai mult decat satisfacatoare si valori optime de putere si cuplu in zone diferite ale turatiei. Sistemul de evacuare este frumos conformat pe motocicleta (semnatura Honda) si se termina intr-un silencer situat sub bascula. Tot vizual, se poate spune ca este un model foarte reusit de naked, cu vedere la motor, dar si la cadrul dublu, gratie unui carenaj minimalist. Suspensiile sunt, pe fata, furca Showa Dual Bending Valve, cu amortizor ajustabil; sistemul de iluminare, fata si spate se bazeaza pe faruri LED. In fata exisa un disc dublu, de cate 320 mm, strans de etrierele Nissin. S-a umblat si la confort, saua oferind pilotului o pozitie sportiva alaturi de pozitia ghidonului. Va fi disponibil tot in rosu, in luna august a acestui an.

2018 Honda CBR650F

Honda CBR650F

Fara indoiala, fratele foarte apropiat al naked-ului de mai sus, acest CBR650F este dotat cu acelasi motor neortodox prin cuplu intermediar si masa in miscare de mare excelenta de 650cc, fiind cotata ca o motocicleta sport dintre cele mai puternice ale clasei sale. Modelul utilizat de la navetisti, la piloti de weekend, se lauda cu o serie de revizuiri pentru versiunea 2018, cu o putere imbunatatita, cu admisii si toba noi, ce ofera si un sunet inconfundabil. Raportul de transmisie a fost revizuit in sensul unei acceleratii excelent resimtite. La fel, comporta o noua furca Showa Dual Bend Valve, apta pentru un confort sporit in diferite conditii de drum. Caroseria sportiva a fost retrasata in conditii de aerodinamica perfecta, unde contribuie si evacaurea si in general, toata tubulatura. Finisajele sunt ingrijite, cu cilindri fatosi si capace de evacaure sculptate cu gust. De asemenea, rosu, disponibil in august.

2018 Honda Grom

Honda Grom popular

In fine, dar nu cel din urma, ba dimpotriva, un foarte popular model: GROM. Desi un model foarte recent, Grom se poate bucura de obtinerea unui statut de model cult, vinovat chiar de o revolutie culturala in lume, avand capacitatea extraordinara de a intra in inimile si mainile utilizatorilor de diferite staturi si niveluri de experienta. Aceasta sportiva de mici dimensiuni – 125cc – a fost gandita ca un model prietenos si perfect adaptabil pentru incepatori, dar si o modalitate de distractie pentru cei mai avansati. Asta ca se bazeaza pe o transmisie in patru trepte, ambreiaj manual si frane cu disc, adica o dotare serioasa la o motocicleta amuzanta. Nu sunt notate modificari fata de versiunile anterioare, fiind disponibila din august in versiune standard in culorile gri mat metalic, rosu, alb sau galben si in versiunea cu ABS gri mat metalic si rosu.

Te-ar putea interesa si:

2024 Vespa Primavera S si Vespa Sprint S

O traditie in continua evolutie  Povestea Vespa nu cunoaste sfarsit, captivand generatii intregi. Gamele de scutere Vespa Primavera si Vespa Sprint aduc in sezonul 2024 un design complet nou si tehnologie avansata. De asemenea, brandul italian ...

Citeste mai mult