EICMA 2015 - Sanyang lanseaza in productie modelul 2016 SYM Wolf SB 300

EICMA 2015 - Sanyang lanseaza in productie modelul 2016 SYM Wolf SB 300

27.11.2015

Anul trecut, la salonul Intermot Show din Koln, constructorul taiwanez Sanyang Motor Co Ltd. expunea un concept foarte interesant, Wolf 300 Cafe Racer, un concept neo-retro, asa cum le sta bine acestor cafe race-uri in ultima vreme. Anul acesta, la salonul international moto EICMA 2015 de la Milano, gigantul taiwanez si-a prezentat lineup-ul 2016, din care face parte si acest model anuntat deja in productie.

EICMA 2015 - Sanyang lanseaza in productie modelul 2016 SYM Wolf SB 300 - Wolf

Wolf se numeste acum, pe numele sau complet 2016 SYM Wolf SB300 si e asteptat in scurta vreme sa invadeze piata taiwaneza, in prima faza. Insa prezenta sistemului ABS ca dotare standard, ne face sa ne gandim ca modelul isi va putea face in viitor loc si pe pietele europene, insa acest viitor nu prea pare a fi legat de anul 2016.

Motorul monocilindric din clasa medie, de 278,3cc in patru timpi si cu patru supape, racit cu lichid, provine neindoielnic din motoarele care propulseaza maxi-scuterul GTS 300, dezvoltand o putere de 29 cp la 8.500 rpm si cu un cuplu maxim de 25,4 Nm la 6.500 rpm. In vederea reducerii vibratiilor, motorul va avea o noua configuratie a arborelui, spre deosebire de motorul existent pe GTS 300

Cum mentionam, sistemul de franare care include standard ABS-ul, se bazeaza pe un disc frontal de 288 mm prins cu un etrier cu 4 pistoane montate radial, plus un disc de 220 mm pe spate cu etrier monobloc.

EICMA 2015 - Sanyang lanseaza in productie modelul 2016 SYM Wolf SB 300 - 2016  
Modelul Wolf SB125

Alaturi de 2016 SYM Wolf SB 300, Sanyang Motor a expus la Milano un scuter concept, Maxsym, care are la baza spiritul mostenit de la motociclete model Wolf, cu un design atletic, agil si agresiv, plus noile modele de productie disponibile in lineup-ul 2016, Joyride S, un scuter in variante de 125cc si 200cc, echipat cu CBS (varianta 125) si ABS (varianta 200) si in conformitate cu reglementarile Euro4, plus Joymax Sport Version, pornind de la varianta standard Joymax, cel mai bine vandut model al SYM, de 125cc, cu o serie de modificari si completari.