Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS '20

Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS '20
Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS '20
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki ZZR1400 Performance Sport ABS 2020 preia specificatiile principale ale modelului ZZR1400 aduce imbunatatiri atat la nivel tehnic cat si estetic. Inginerii Kawasaki au decis sa pastreze neschimbate motorizarea de top ce dezvolta 207Cp si caracteristicile standard precum suspensia spate Bottom-Link Uni-Trak, sistemul Kawasaki Traction Control cu 3 functii pentru controlul tractiunii, sistemul ABS de franare precisa, cadrul avansat monococa din aluminiu, rotile cu greutate redusa si aripioarele in relief plasate lateral - astfel, modelul dovedeste aceeasi acceleratie exploziva, manevrabilitate de top si agilitate. Ceea ce versiunea Performance Sport aduce in plus sunt etrierele Brembo fata si sistemul de amortizare pe spate Öhlins TTX39, complet reglabil. Adaugati la o paleta cromatica verde-negru in stilul caracteristic Kawasaki, iar rezultatul va fi unul dintre cele mai puternice motoare din lume, cu o capacitate de a oferi o experienta cu adevarat de neuitat, la fiecare iesire.

 

Caracteristici tehnice:

  • motor DOHC, cu injectie, 1441cc 207cp, cu 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve
  • suspensie pe fata cu amortizor Öhlins TTX39 complet reglabil cu furca inversa de 43mm
  • suspensie pe spate de tip Bottom-Link Uni-Trak cu amortizor complet reglabil, pe gaz
  • frana pe fata cu 2 discuri semi-flotante de 310mm, ventilate, etriere Brembo cu 4 pistoane
  • frana pe fata cu 1 disc 250mm, ventilat, etrier cu 2 pistoane
  • 6 trepte de viteza
  • cadru avansat monococa din aluminiu
  • ambreiaj special back-torque limiting care faciliteaza coborarea la trepta inferioara de viteza si previne saltarea rotii spate
  • bascula cu 10mm mai lunga, adaptata modernizarilor cutiei de viteze
  • sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 functii pentru controlul tractiunii
  • sistem de motormanagement cu moduri selectabile
  • sistem ABS
  • transmisie cu angrenaj scurtat pentru plus de putere la acceleratie
  • roti cu greutate redusa
  • sistem Dual Throttle Valves
  • lumini fata cu proiectoare cvadruple
  • instrumentatie de bord cu vitezometru si turometru analogice, completate de un ecran LCD multi-functional
  • sistem electric de pornire
  • rezervor cu capacitate de 22L
  • indicator rulare economica

Motocicleta Kawasaki cu 2 ani garantie. Garantia poate fi extinsa inca 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicleta Kawasaki de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.