Divizia snowmobile Yamaha va avea sediul central in America de Nord si anunta investitii solide in dezvoltare si productie

Divizia snowmobile Yamaha va avea sediul central in America de Nord si anunta investitii solide in dezvoltare si productie

Yamaha Motor Co. a anuntat ca-si va muta cartierul general al operatiunilor din divizia de snowmobile in America de Nord, incepand din aceasta luna si va folosi acest sediu central ca punct nevralgic al operatiunilor la nivel mondial.

Decizia Yamaha apare ca o optiune fireasca si logica, in conditiile in care continentul nord-american ramane in continuare principala piata de desfacere a snowmobilelor, cu cea mai mare comunitate de utilizatori, la nivel mondial.

Divizia de snowmobile Yamaha va avea sediul in Toronto, Ontario, Canada si va fi compusa din doua subdivizii, Canadian si American, concentrate pe cele doua piete majore si vor fi formate din angajati canadieni si americani, familiarizati cu particularitatile celor doua piete.


Yamaha North American Snowmobile Division va prelua conducerea in gestionarea afacerilor la nivel mondial cu snowmobilele Yamaha, inclusiv cercetarea si dezvoltarea produselor, planificare de afaceri si marketing. Obiectivul declarat este acela de a aduce o mai mare concentrare in America de Nord, crescand viteza de dezvoltare, imbunatatirea coordonarii si eficientei cu partenerii din industrie si o apropiere mai mare de piata, esentiala in cercetare si planificarea productiei.

Corelativ, Yamaha are in plan o crestere semnificativa in investitiile legate de inginerie, cercetare si proiectare, in demersul indraznet de a deveni o forta redutabila in industria snowmobilelor si a crea un climat de reala concurenta alaturi de ceilalti mari jucatori de pe piata nord-americana precum Can-Am Ski-Doo, Arctic Cat sau Polaris.

Ca urmare a acestor modificari esentiale de structura, operatiunile zilnice efectuate de filiala Lakeview a Yamaha Motor USA vor fi translatate in Toronto, Minocqua si Kennesaw. De asemenea, este posibil ca intr-un viitor apropiat sa se ia decizia deschiderii unei noi fabrici de productie, probabil situata in Canada, care sa functioneze alaturi de cea din Kennesaw.


Peter Smallman-Tew, liderul echipei nord-americane a declarat: “In ultimii ani, Yamaha Motor US si Yamaha Motor Canada s-au vazut suprasolicitate de cererile din piata de snowmobile. Compania-mama Yamaha Motor s-a simtit incurajata de progresele noastre semnificative si suntem foarte incantati ca a acceptat aceasta noua provocare. Aceste modificari ne vor ajuta sa ne onoram dealerii si clientii nord-americani mult mai bine”.

In aceste momente, Yamaha North American Snowmobile Division se pregateste de zor pentru lansarea primei serii de snowmobile Yamaha Sidewinter, cele mai puternice snowmobile lansate vreodata. In plus, sezonul viitor 2017, ce se va deschide in toamna, va fi unul foarte incarcat si intens, deoarece Yamaha se va pregati cu lineup-ul 2018 pentru cea de-a 50-a aniversare a existentei sale. Se arata a fi un sezon foarte interesant.

Astfel, pentru marii producatori consacrati din domeniu se arata un nou-vechi concurent redutabil, care tocmai ce a luat o decizie cruciala, sa se mute in epicentrul snowmobiling-ului mondial, alaturi de ei si sa investeasca masiv in dorinta de a deveni un brand si mai puternic de snowmobile si a castiga respectul si interesul viitorilor clienti. Asadar, the winter is coming!

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO a achizitionat GOES

GOES este un brand subsidiar al CFMOTO, specializat in proiectarea, dezvoltarea si distributia de vehicule off-road. Campania franceza recunoscuta la nivel mondial s-a perfectionat din punct de vedere al performantei, bazandu-se pe o echipa de profes...

Citeste mai mult