Can-Am Outlander Max XT 2014

Can-Am Outlander Max XT 2014

13.02.2014

Can-Am Outlander Max XT este un ATV Bombardier durabil echipat cu o lista cuprinzatoare de caracteristici care va ajuta sa iesiti din orice situatie cu bine. Printre caracteristicile oferite de "Outlander Max XT" se numara directia asistata Tri Mode Dynamic Power Steering (DPS), un troliu de 3000 lbs si bull bar fata si spate heavy duty. Si pe langa toate acestea, ATV-ul vine echipat cu jante din aluminiu de 12” si anvelope Carlisle.

Caracteristici Can-Am Outlander Max XT 2014:

- optiuni multiple de motor Rotax V-twin
- transmisie variabila continua (CVT)
- raport putere/greutate best-in-class
- cutie de aer cu doua camere
- rezervor de combustibil de mari dimensiuni, de 20.40 litri
- cadru Surrounding Spar Technology SST G2
- suspensie spate TTI independent
- suspensie fata bascula dubla cu Dive-Control
- sistem de portbagaje convertibile
- caracteristici de confort pentru pasager
- portbagaje multiscop cu sistem Linq Quick-Attach
- faruri cu un output total de 230 Wati
- diferential autoblocant fata Visco-Lok QE
- jante de 12” din aluminiu cu anvelope Carlisle
- troliu Warn 3000 LBS

Performanta best-in-class – toate variantele de motorizare ofera putere de neegalat si un raport putere / greutate de top.

Intotdeauna in treapta de viteza potrivita – transmisia variabila continua inseamna ca ATV-ul este intotdeauna in treapta de viteza potrivita. Pentru usurinta de folosire, puteti conta pe frana de motor pentru a incetini atunci cand mergeti la vale.

Capacitate mai buna de racire – radiatorul mai mare si mai eficient ofera aproape dublul capacitatii de racire, pastrand motorul rece pentru performanta optima. Totodata, capacitatea radiatorului a crescut cu 14 kW multumita ultimelor avansuri tehnologice.

Aer mai curat pentru motor – noua cutie de aer a fost reconfigurata si plasata la o locatie mai inalta si mai central pentru a filtra si procesa aerul admis la motor. Cutia de aer ofera un design cu doua camere, capturand aerul murdar intr-o portiune a cutiei si aerul curat in alta inainte de a-l trimite la motor.

Autonomie crescuta – faceti calatorii mai lungi si rezolvati-va treburile mai bine cu rezervorul de combustibil de mari dimensiuni.

Manevrabilitate precisa – experimentati o manevrabilitate de incredere la fiecare curba multumita suspensiei spate TTI si a suspensiei fata dublu brat A cu geometrie dive-control

Design mai eficient – cadrul SST G2 incorporeaza o noua geometrie updatata pentru o mai buna integritate structurala, durabilitate sporita si manevrabilitate precise

Directie asistata – sistemul de directie asistata Tri-Mode DPS ofera trei moduri de asistenta (MIN, MED, MAX) in functie de preferintele riderului. Este proiectat sa ofere mai putina asistenta la viteza mare si mai multa asistenta la viteza mica.

Control mai bun – toate modelele echipate cu DPS sunt dotate cu diferential Visco-Lok QE, care ofera toate avantajele sistemului standard Visco-Lok, dar cu un punct de angajare mai rapid. Acest diferential, spre deosebire de diferentialurile concurentilor, nu are o limita de viteza.

Lumini puternice – modelul beneficiaza de cel mai mare output al luminilor din industria ATV. Pe faza lunga, proiectoarele de 60 W si reflectoarele de 55 W ofera modelului Outlander 230W de claritate vizuala.

Troliu puternic – troliul puternic de 3000 lbs (1361kg) instalat din fabrica este prevazut cu o telecomanda cu fir.

Te-ar putea interesa si:

KTM introduce noi scheme de culoare pentru gama Supersport 

Sezonul 2024 aduce noutati la nivelul lineup-ului de motociclete Supersport din familia KTM Motorcycles. Producatorul austriac a anuntat update-uri de culori si grafici pentru gama RC Supersport, inspirandu-se de la prototipurile mai vechi si din com...

Citeste mai mult