Can-Am Outlander 1000 X mr

Can-Am Outlander 1000 X mr

28.04.2014

Can-Am Outlander 1000 X mr este unul dintre cele mai puternice ATV-uri proiectate de Can-Am. Este propulsat de un motor de 976cc, V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve, care ofera un output maxim de 82CP. Unitatea este alimentata de un rezervor de combustibil generos si este imperecheata cu o transmisie CVT cu high, low, park, neutral si reverse.

 

Pentru a tine puterea sub control, ATV-ul avea nevoie de un set puternic de frane. Prin urmare, vine dotat cu doua discuri ventilate 214mm fata si un disc spate de 214mm. Merita de asemenea mentionat ca ATV-ul ruleaza pe anvelope 30x9x14 fata si 30x9x14 spate. Iar cum caii putere conteaza atunci cand faceti curse prin noroi, Outlander 1000 X mr este construit cu un motor Rotax 1000 V-twin de 82CP care va va scoate cu bine din orice situatie.

Caracteristici tehnice:

- motor de 82CP Rotax 1000 V-Twin
- transmisie variabila continua CVT
- magnetou de 625 wati
- cutie de aer cu doua camere
- rezervor de combustibil de mari dimensiuni
- cadru SST G2
- suspensie spate TTI
- spatiu de stocare cuprinzator in partea din spate
- portbagaje multifunctionale cu sistem Linq Quick-Attach

Pachetul X mr aduce in plus urmatoarele caracteristici:

- radiator repozitionat
- suspensie controlata pe aer ACS cu amortizoare Fox Air Assist
- directive asistata Tri-mode DPS
- anvelope 30 inci Gorilla Axle Silverback pe roti de 14 inci
- ampatament de 59 inci
- diferential fata autoblocant Visco-Lok QE
- suporturi pentru picioare speciale pentru curse prin noroi
- bord analog/digital
- troliu Warn 3000 lbs
- bull bar heavy duty fata si spate

Performanta best in class – faceti cunostinta cu noul standard din industrie pentru riding prin noroi. Propulsat de un motor Rotax 1000 V-twin de 82CP si un radiator repozitionat, acest vehicul poate sa va poarte prin cele mai accidentate terenuri toata ziua.

Intotdeauna in treapta potrivita – transmisia variabila continua inseamna ca veti fi intotdeauna in treapta de viteza potrivita. Pentru usurinta de folosire, puteti conta pe trasatura de franare de motor pentru a va incetini atunci cand mergeti la vale.

Output puternic – acest pachet ofera un magnetou mai puternic cu un output de 625 wati.

Aer mai curat la motor – noua cutie de aer a fost reconfigurata si plasata la o locatie mai inalta si mai bine centralizata pentru filtrarea si procesarea aerului. Cutia de aer fara unelte suplimentare ofera un design cu doua camera, capturand aerul murdar intr-o portiune a cutiei si aerul curat in alta inainte de a trimite la motor.

Capacitate mai mare – faceti curse mai lungi si rezolvati-va treburile cu rezervorul de combustibil de mare capacitate.

Management al noroiului – localizat in locul portbagajului fata, radiatorul lui Can-Am Outlander X mr este ferit de noroi si are un capac protector ventilat, ceea ce va asigura performanta zile intregi pe traseu. Radiatorul mare si eficient ofera 22kw de capacitate de racire.

Manevrabilitate precisa – construit cu caracteristici standard precum anvelope Gorilla Axle Silverback si suspensie controlata pe aer ACS va permite performanta in cele mai adanci gropi cu noroi.

Design mai eficient – cadrul SST G2 cu Geometric Contact Control incorporeaza noi procese si o geometrie updatata pentru integritate structurala crescuta, mai multa durabilitate si manevrabilitate.

Exclusiv in industrie – suspensia controlata pe aer exclusive in industrie ofera un compresor onboard pentru a permite amortizoarelor FOX Air Assist Piggyback sa fie ajustate din mers. Alegeti intre 6 niveluri preload. Include un furtun auxiliar pentru a umfla anvelopele.

Asistenta la virare – sistemul de directie asistata Tri-Mode DPS ofera trei moduri selectabile Min Med si Max, in functie de preferintele riderului. Este proiectat sa ofere mai putina asistenta la viteza mare si mai multa asistenta la viteza mica. Tehnologia Direct Link asigura un raspuns rapid si mai putin kickback. Vine de asemenea cu diferential Visco-Lok QE.

Anvelope performante pentru noroi – proiectate de Gorilla Axle pentru riding prin noroi, aceste anvelope au fost proiectate sa mearga in cele mai adanci gropi cu noroi. Instalate pe jante mari de 14 inci ele asigura un look agresiv.

Ampatament lung – foloseste ampatamentul de 59 de inci al lui Outlander MAX pentru performanta imbunatatita in cel mai adanc noroi.

Un mai bun control – toate modelele echipate cu DPS vin cu Visco-Lok QE, care are toate caracteristicile diferentialului Visco-Lok, dar cu un punct de angajare chiar mai rapid. Acest diferential, spre deosebire de diferentialurile concurente, nu are limitare de viteza.

Specificatii tehnice:

- tip motor: V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve
- capacitate: 976cc
- alezaj x cursa: 91 x 75 mm
- sistem EFI: clapeta de acceleratie de 46mm, 2 injectoare Siemens VDO
- sistem de pornire: electric
- cutie de viteze: CVT, subtransmisie cu high, low, park, neutru si reverse, frana standard de motor
- transmisie: selectabila 2WD/4WD cardan cu diferential autoblocant fata Visco-Lok QE
- cadru: SST G2
- suspensii fata: brat dublu
- suspensii spate: TTI
- frane fata: doua discuri ventilate de 214mm
- frane spate: disc ventilat 214mm
- anvelope fata: 30 x 9 x 14
- anvelope spate: 30 x 9 x 14
- roti: din aluminiu
- dimensiuni: 2464 x 1270 x 1168 mm
- ampatament: 1499 mm
- inaltime sa: 877 mm
- garda la sol: 330 mm
- capacitate de tractare: 590 kg
- capacitate portbagaj: 90 kg
- capacitate rezervor: 20.5 litri
- sistem antifurt: DESS
- electrica: pregatire pentru troliu
- lumini: 230 W din 2 proiectoare de 60 W si 2 reflectoare de 55 W

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Brandul austriac introduce gama 2025 KTM Motocross

Dupa ultimul update la gama complet reproiectata 2023 KTM SX, lineup-urile 2025 KTM SX si 2025 KTM SX-F ridica stacheta in ceea ce priveste conexiunea cu riderul si controlul. Concepute sa ofere riderilor mai mult control decat inainte, seriile 20...

Citeste mai mult