Can-Am Maverick

Can-Am Maverick

28.04.2014

Can-Am Maverick este un UTV sportiv care va face fata fara efort orice ii veti cere. Inima sa este un motor de 976cc, V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve care ofera o putere maxima de 101CP. Pentru agilitate sporita, motorul lui Can-Am Maverick este centrat intre cele 2 scaune oferind o mai buna centralizare a masei.

 

Can-Am Maverick ruleaza pe o suspensie inovativa TTA spate cu o cursa de 14 inci, ceea ce ajuta la gestionarea cu success a oricarui tip de teren. Beneficiati de asemenea de amortizoare FOX Podium X Performance 2.0 HPG piggyback cu ajustare in functie de compresie.

Alte caracteristici importante oferite de Can-Am Maverick includ control inteligent al acceleratiei iTC, anvelope de 27 inci Maxxis Bighorn, roti de 12 inci si un diferential fata autoblocant Visco-Lok. Odata la bord veti fi intampinat de un scaun sofer ajustabil, volan ajustabil si o capacitate de stocare de 31.6 litri.

Deveniti liderul haitei cu cel mai puternic UTV sport din industrie. Motorul sau de 101 CP va lumineaza calea, iar design-ul orientat catre rider si manevrabilitatea impresionanta ofera o cursa confortabila si increzatoare. Pentru a va face o idee ce inseamna puterea acestui UTV, urcati in sa iar cursa va spune totul.

Caracteristici:

- motor de 101CP Rotax 1000R V-twin cu evacuare dubla
- control inteligent al acceleratiei ITC
- dinamica high-flow
- transmisie CVT cu curea ranforsata Zylon
- magnetou de 625 wati
- raport putere/greutate best in class
- suspensie spate TTA independenta cu cursa de 14 inci
- layout central al motorului
- suspensii fata brat dublu
- amortizoare Fox podium x performance 2.0 HPG
- anvelope 27 inci Maxxis Bighorn pe roti de 12 inci
- diferential fata autoblocant Visco-Lok
- scaun sofer si volan ajustabil
- spatiu de stocare in cabina de pilotaj de 31.6 litri
- portbagaj spate multipurpose cu sistem Linq quick-attach
- sistem antifurt DESS
- lumini de 240 wati
- cusca de protectie din otel cu diametru de 2 inci

Performanta best in class – deveniti liderul haitei cu motorul de 101CP Rotax 1000R V-twin cu dinamica high-flow. Sunetul evacuarii duble va deveni in curand semnatura dumneavoastra.

Motor puternic – motorul de 976cc, 101CP Rotax 1000R V-Twin este cel mai puternic motor de UTV de la Can-Am. Aceasta unitate racita cu lichid, single-overhead-cam ofera 4 valve per cilindru si este hranita de o clapeta de acceleratie de 54mm Bosch si doua injectoare sofisticate VDO Siemens

Un mai bun control al acceleratiei – sistemul electronic throttle-by-wire functioneaza in conjunctie cu clapeta de acceleratie de 54mm Bosch pentru a produce o livrare lina chiar daca piciorul riderului balanseaza datorita terenului accidentat. Sistemul ITC detecteaza balansurile nedorite si filtreaza input-ul. Vine cu un mod progresiv si cu un mod sport.

Mai multa putere – cand un motor respira mai usor, poate produce mai multi cai putere. Asa ca a fost optimizata admisia de aer, combustia si evacuarea. Admisia mai mare, capetele de cilindri high flow, valvele mai mari, raportul de compresie crescut si evacuarea dubla, toate contribuie la acest motor mai puternic si mai eficient.

Durabilitate crescuta – transmisia variabila continua CVT ofera o curea ranforsata Zylon, un material cu o putere flexibila cu 1.6x mai mare si o rigiditate crescuta a curelei la compresie comparative cu o curea normala, pastrand-o mai rece.

Output puternic – acest pachet ofera un magnetou mai puternic cu un output de 625 wati.

Performanta care iese in evidenta – modelul ofera un raport putere greutate excelent si acceleratie buna, oferindu-va o cursa ca livreaza fiecare picatura din performanta cu care ne-a obisnuit Can-Am,

Manevrabilitate precisa – caracteristici innovative precum suspensia spate TTA cu cursa de 14 inci fac noul Maverick mai precis si mai agil, oferind incredere in fiecare moment al cursei..

Suspensie spate inovativa – suspensia spate inovativa TTA este o versiune compacta a suspensiei five-link pentru o virare fara denivelari si o abrorbtie optimizata a denivelarilor si un contact bun al anvelopelor cu solul. Ofera o greutate redusa si o cursa de 14 inci.

Greutate centralizata – alte side-by-side-uri sport ofera un motor in partea din spate, crescand inertia si tendinta de a supravira. Motorul lui Maverick este centrat intre cele doua scaune, centralizand greutatea pentru o virare mai agila si curbe la colturi mai usoare. Rezultatul este un Maverick agil care este increzator, puternic si dinamic.

O cursa capabila si precisa – suspensia fata brat dublu ofera o cursa de 14 inci pentru o cursa capabila si precisa.

Amortizoare performante – fata si spate Fox Podium X Performance 2.0 HPG piggyback cu compresie si ajustare preload. Ofera arcuri dual-rate, un rezervor de 6 inci piggyback, control al amortizarii sensibil la viteza, pistoane high-flow si mai mult. Design-ul re-buildable permite service usor si schimbari ale valvelor.

Anvelope si roti usoare – anvelopele radiale usoare ofera o cursa mai lina, curbe la colturi previzibile si incredere de urcare optima. Anvelopele sunt instalate pe roti cu o constructie puternica si usoara.

Control mai bun – exclusiv pentru Can-Am, Visco-Lok este un sistem progresiv si automat de blocare a diferentialului fata. Sistemul transfera inteligent puterea de la roata alunecatoare fata la roata opusa cu tractiunea. Fara sa apasati alte butoane sau sa actionati alte manete. Beneficiati de lock-up progresiv fara limitare de turatii sau de viteza.

Design orientat catre rider – fiecare centimetru din Maverick a fost proiectat sa ofere atat riderului cat si pasagerului o experienta sport unica, multumita confortului maxim si accesului usor la controlurile din cockpit si la informatii.

Fara unelte suplimentare – sa premium cu suport pentru cap, suport lombar si suport pentru umeri si in lateral pentru suport bun in timpul curselor agresive. Volanbul ajustabil si scaunul sofer ajustabil sunt usor adaptabile la o gama larga de rideri si stiluri de condus. Fara unelte suplimentare necesare.

Spatiu convenabil de stocare – spatiul onboard de stocare consta intr-un torpedou de 17.2 litri si un spatiu de stocare de 13.1 litri in spatele scaunului soferului. Spatiul convenabil si versatile de stocare in cockpit va permite sa luati toate echipamentele esentiale cu dvs.

Usor de montat si demontat – portbagajul multipurpose spate functioneaza impreuna cu sistemul Linq quick-attach, ceea ce va permite sa instalati sau sa demontati usor o cutie de stocare, extensii pentru portbagaj, genti sau alte obiecte. Muchiile si gaurile numeroase imbunatatesc folosirea cu curele de legare. Capacitatea portbagajului este de 91 kg.

Sistem antifurt standard – DESS este primul sistem antifurt standard din industrie. Codul electronic din cheie trebuie sa se potriveasca cu codul din ECU pentru a porni. Familia Maverick 1000R vine cu doua feluri diferite de chei. Una limiteaza viteza, cealalta nu.

Luminand calea – familia Maverick ofera un sistem de luminare de 240 Wati. Proiectoarele stil automobil de pe fiecare parte ruleaza la 120W pe faza joasa si 240 Wati pe faza inalta.

Protectie de inalta putere – cusca de protectie de 2 inci diametru din otel rezistent este proiectata in jurul standardului ROPS Rollover Protective Structures.

Specificatii tehnice:

- tip motor: V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve
- capacitate: 976cc
- alezaj x cursa: 91 x 75 mm
- sistem de alimentare: ITC cu EFI si clapeta de acceleratie de 54mm, 2 injectoare Siemens VDO
- sistem de pornire: electric
- transmisie: CVT subtransmisie cu high, low, park, neutru si reverse, frana standard de motor
- tren de rulare: selectabil 2WD/4WD cardan cu diferential fata autoblocant Visco-Lok
- cadru: din otel
- cusca de protectie: diametru 5.1cm, otel rezistent, ROPS-approved
- volan: ajustabil
- suspensie fata: brat dublu
- amortizoare fata: Fox Podium X Performance 2.0 HPG piggyback cu ajustare in functie de compresie si de sarcina
- cursa suspensie fata: 35.6 cm
- suspensie spate: TTA cu brat oscilant
- amortizoare spate: FOX Podium X Performance 2.0 HPG cu ajustare in functie de compresie si de sarcina
- cursa suspensie spate: 35.6 cm
- frane fata: doua discuri ventilate de 214mm
- frane spate: doua discuri ventilate de 214mm
- anvelope fata: Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 12
- anvelope spate: Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 12
- roti: din aluminiu
- greutate: 588 kg
- dimensiuni: 3017 x 1625 x 1885 mm
- ampatament: 2141 mm
- garda la sol: 330 mm
- capacitate portbagaj spate: 91kg cu sistem Linq quick-attach
- capacitate rezervor: 37.8 litri
- instrumentatie: bord multifunctional cu vitezometru, kilometraj, indicator trip si ore functinoare, combustibil, pozitie treapta de viteza, mod sport, mod ECO, indicator centura de siguranta si 4x4, diagnostic, ceas, auto shut off
- sistem antifurt: DESS Digitally Encoded Security System
- electrica: pregatire pentru troliu
- lumini: 240 Wati din 4 proiectoare 60 Wati cu lumini spate si stopuri frana

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Kevin Benavides, plasat pe locul trei dupa a 7-a etapa Dakar 2024

Riderul Red Bull KTM Factory Racing a incheiat a saptea etapa a raliului Dakar 2024 pe locul 3. Kevin Benavides concureaza cu o motocicleta KTM model 450 RALLY si se situeaza pe locul al cincilea general in clasamentele provizorii. Colegul de echipa,...

Citeste mai mult