Can-Am Maverick X XC DPS

Can-Am Maverick X XC DPS

23.04.2014
Can-Am Maverick X Xc DPS este prevazut cu un pachet special care include Tri-Mode Dynamic Power Steering DPS, diferential fata autoblocant Visco-Lok QE si roti de 12 inci beadlock incaltate in anvelope Maxxis Bighorn.

Side by side-ul are o greutate neta de 588 kg si inima sa este motorul de 976cc, 101 CP Rotax 1000R V-twin, single racit cu lichid overhead cam cu 4 valve per cilindru. Unitatea este imperecheata cu o transmisie CVT si este alimentata de un rezervor de combustibil de mari dimensiuni. Pentru a se descurca bine pe terenurile accidentate, vehiculul ofera o garda la sol inalta care masoara 33 cm.

Acest pachet ia toate inovatiile lui Can-Am Maverick si le optimizeaza pentru peformanta sport pura pe traseu. Cu o latime de 60 inci, este mai ingust decat alte vehicule din lineup-ul Maverick. Include de asemenea Tri-Mode Dynamic Power Steering DPS, diferential fata autoblocant Visco-Lok QE si roti beadlock. Traseul se va dovedi adesea sa fie un test dificil, iar Maverick X XC DPS este construit sa dureze.

Caracteristici:

- motor de 101 CP Rotax 1000R V-twin cu evacuare dubla
- control inteligent al acceleratiei ITC
- dinamica high-flow
- transmisie CVT cu curea ranforsata Zylon
- magnetou de 625 wati
- raport putere/greutate lider in clasa sa
- suspensie spate TTA independenta cu o cursa de 14 inci
- amortizoare Fox podium X performance 2.0 HPG
- spatiu de stocare incapator in cabina de pilotaj
- scaun sofer si volan ajustabile
- portbagaj spate multifunctional cu sistem LINQ quick-attach
- sistem antifurt DESS
- latime a vehiculului de 60 inci
- tri-mode dynamic power steering
- diferential fata autoblocant Visco-Lok QE
- roti 12 inci beadlock cu anvelope Maxxis Bighorn
- indicator de bord analog/digital si volan custom
- X rs extras

Performanta best-in-class – deveniti liderul haitei cu un motor de 101CP Rotax 1000R V-Twin cu high-flow dynamics. Sunetul evacuarii duble va fi in curand semnatura dumneavoastra.

Mai puternic – motorul de 976 cc, 101CP Rotax 1000R V-twin este cel mai puternic motor de side by side de la Can-Am. Aceasta centrala racita cu lichid, single-overhead-cam ofera patru valve per cilindru si este hranita de o clapeta de acceleratie de 54mm Bosch si doua injectoare VDO Siemens sofisticate.

Mai bun control al acceleratiei – sistemul electronic throttle-by-wire functioneaza in conjunctie cu clapeta de acceleratie Bosch pentru a produce o livrare lina, chiar daca piciorul riderului balanseaza datorita terenului dur. Sistemul ITC detecteaza trepidatiile si filtreaza input-ul. Vine cu un mod progresiv si un mod sport.

Mai multa putere – atunci cand un motor respire mai usor, poate produce mai multi cai putere. Asa ca a fost optimizat intake-ul, combustia si evacuarea. Un intake mai mare, valve mai mari, raport de compresie crescut si evacuarea dubla, toate contribuie la acest motor puternic si eficient.

Durabilitate crescuta – transmisia variabila continua CVT ofera o curea ranforsata Zylon, un material cu o putere de 1.6x mai mare si rigiditate crescuta in comparatie cu o curea normala, pastrand-o mai rece.

Putere mai mare – pachetul ofera un magnetou mai puternic cu output de 625 wati.

Manevrabilitate precisa – cursa suspensiei de 12 inci permite pozitiei rotilor sa fie mai aproape de vehicul pentru riding prin paduri, in timp ce vehiculul mai ingust este ideal pentru riding pe traseu.

Suspensie spate inovativa – suspensia spate TTA este o versiune compacta a suspensiei five-link care ofera greutate redusa si o cursa de 12 inci.

Amortizoare performante – amortizoarele Fox podium x performance 2.0 HPG cu compresie si ajustare preload. Ofera un arc dual-rate, rezervor de 6 inci, amortizare sensibila la viteza, pistoane high-flow si multe altele.

Latime redusa – Maverick X xc DPS ingust este ideal pentru riding pe traseu. Amortizoarele Fox Podium X Performance 2.0 HPG Piggyback ofera o cursa de 12 inci, pozitionand rotile mai aproape de vehicul pentru riding in conditii stramte de padure.

Asistenta la virare – power steering-ul controlat electronic ofera riderului trei niveluri diferite de asistenta cand se vireaza. Cantitatea de asistenta variaza cu viteza vehiculului pentru a ajusta efortul de input la un nivel confortabil. Ofera Visco-Lok QE pentru un punct de angajare mai rapid.

Mai bun control – exclusiv pentru Can-Am, Visco-Lok este un sistem de blocare a diferentialului fata progresiv si automatic. Sistemul transfera inteligent puterea de la roata alunecatoare fata la roata opusa cu tractiunea. Fara sa apasati butoane sau sa trageti de manete. Obtineti lock-up progresiv fara limitare de turatie sau de viteza.

Roti si anvelope performante – legarea mecanica face aproape imposibil ca anvelopa sa se desprinda de roata in timpul acceleratiei puternice. 27 inci, Maxxis Bighorn 2.0, aceste anvelope ofera un tipar dur pentru riding lin si increzator pe o varietate de suprafete.

Design orientat catre rider – echipat cu un indicator de bord analog/digital, volan custom, accesorii X-package, Maverick X xc DPS este combinatia perfecta de stil, confort si performanta.

Spatiu de stocare convenabil – un torpedou incapator si un spatiu de stocare incapator inapoia scaunului soferului.

Portbagaje accesibile – portbagajul spate de mare putere functioneaza cu sistemul LinQ quick-attach, ceea ce va permite sa montati usor extensii. Capacitatea portbagajului este de 91 kg.

Sistem antifurt standard – DESS este primul sistem antifurt standard din industrie.

Imbunatatiri luxoase – indicatorul de bord are instrumentatie de ultima ora, cu vitezometru si kilometraj analog cu un centru de informatii digital avansat. In plus, volanul este prevazut cu grip-uri si o piesa central din aluminiu pentru stil.

Imbunatatiri la pachet – Maverick 1000R X XC are saua proprie si culorile proprii pentru a se potrivi configuratiei exclusive. Saua arata ca si cum ar fi fost luata de pe o masina de curse.

Specificatii tehnice:

- tip motor: V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve
- capacitate: 976 cc
- sistem de alimentare: ITC cu EFI si clapeta de acceleratie de 54mm, 2 injectoare Siemens VDO
- sistem de pornire: electric
- transmisie: CVT, subtransmisie cu high, low, park, neutru si reverse, frana standard de motor
- tren de rulare: selectabil 2WD/4WD pe cardan cu diferential fata autoblocant Visco-Lok
- cadru: din otel
- tip de cusca: diametru 5.1cm, otel rezistent, ROPS
- volan: ajustabil
- suspensie fata: brat dublu, amortizoare Fox Podium X Performance 2.0 HPG ajustabile
- suspensie spate: TTA cu brat oscilant, amortizoare performante ajustabile
- frana fata: doua discuri ventilate de 214mm
- frane spate: doua discuri ventilate de 214mm
- anvelope fata: Maxxis Bighorn 27x9x12
- anvelope spate: Maxxis Bighorn 27x11x12
- roti: aluminiu
- greutate: 588 kg
- dimensiuni: 3017 x 1625 x 1885 mm
- capacitate rezervor: 37.8 litri

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult