Can-Am Maverick MAX 1000R model 2015

Can-Am Maverick MAX 1000R model 2015

15.05.2014
Can-Am Maverick MAX 1000R cu 4 locuri este construit sa ofere aceeasi performanta exceptionala (101 CP), manevrabilitate si ergonomie cu care ne-a obisnuit Maverick 1000R cu doua locuri si beneficiaza de asemenea de elemente de design Can-Am exclusive. Cabina de pilotaj spatioasa indeplineste nevoile soferilor si pasagerilor de orice dimensiune si are elemente de finisare deosebite, demne de un lider in industrie.

Elementele de ergonomie orientate catre rider includ scaune ajustabile, controluri usor de operat, caracteristici de siguranta integrate si versatilitate fara seaman. Platforma MAX ofera o experienta de conducere speciala prin crearea unui spatiu confortabil care face pasagerii sa se simta una cu vehiculul. Inginerii Can-Am au adaugat ergonomie de tip Dynamic Passenger Comfort sasiului MAX pentru a imbunatati experienta de conducere pentru cei doi pasageri din spate. Acest concept include confort lider de clasa, manere de sustinere pentru pasageri, locuri spatioase si posibilitatea de imbarcare si debarcare usoara din vehicul.

UTV-ul Maverick MAX are de asemenea un sistem de frane hidraulice fata mai mari comparativ cu versiunea cu 2 locuri a lui Maverick. Platforma Maverick MAX este disponibila atat in varianta standard cat si in varianta X rs DPS, care include directie asistata Tri-Mode Dynamic Power Steering, diferential Visco-Lok QE, amortizoare FOX 2.5 Podium performance, scaune revizuite, roti beadlock updatate, pachet grafic X-Team, trei optiuni de culoare si multe altele.

Printre caracteristicile generale ale gamei Can-Am Maverick MAX 1000R pentru 2015 se numara: motor Rotax 1000R EFI V-Twin, control inteligent al acceleratiei iTC, design dinamic cu flux avansat, evacuare dubla, transmisie CVT cu curea PBO, rezervor de combustibil de 37.85 litri.

Dintre caracteristicile de manevrabilitate ale gamei Can-Am Maverick MAX 1000R pentru 2015 amintim: suspensie fata brat dublu, suspensie spate TTA (Trailing Torsional A-Arm), amortizoare Fox 2.0 Podium X Performance, cadru MAX cu distributie precisa a greutatii si centralizarea masei, ampatament mai lung, de 74.9 cm, garda la sol ridicata de 31.75 cm, frane hidraulice pe disc pe toate patru rotile, roti din aluminiu de 12 inci, anvelope de 27 inci Maxxis Bighorn 2.0, diferential fata Visco-Lok.

Privind ergonomia soferului si a pasagerilor, Can-Am Maverick MAX 1000R ofera: o pozitie optima a scaunelor, scaune indepartabile cu spatar inalt si suport integrat, scaun sofer ajustabil, volan ajustabil, sistem de confort dinamic al pasagerilor, scaune spate stadium-style, manere de sustinere pentru pasageri, plase de sustinere laterale, centuri de siguranta in 3 puncte cu sistem anti-cinch, spatiu de stocare in cabina de pilotaj de 31.6 litri, suporturi pentru pahare, cusca de protectie cu diametrul de 2 inci, din otel rezistent, portbagaj spate multifunctional cu sistem LinQ, bord digital multifunctional, sistem de lumini de 240 Wati, magnetou de 625 wati, centru de mentenanta usor de folosit si sistem antifurt DESS.

Maverick MAX 1000R X RS DPS – pachet cu dotari suplimentare

Asemanator cu pachetul de baza Maverick 1000R X rs DPS, pachetul MAX X rs DPS primeste jante asortate, scaune tip X-package si de asemenea directie asistata Tri-Mode Dynamic Power Steering, diferential fata Visco-Lok QE, amortizoare FOX 2.5, ergonomie speciala si alte caracteristici care il fac sa iasa in evidenta.

O lista a caracteristicilor pachetului DPS este urmatoarea: amortizoare FOX 2.5 Podium Performance, directie asistata Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS), diferential Visco-Lok QE, jante din aluminiu de 12 inci, pachet grafic si de culori X-package, scaune cu design X-package, volan custom si indicator de bord 3D analog/digital.

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

Echipa Kawasaki participa in Campionatul Mondial de Enduro

A fost un inceput ploios pentru sezonul Campionatului Mondial de Enduro 2024 in weekendul din 6 si 7 aprilie la Fafe, Portugalia. Dupa cativa ani de absenta in aceasta clasa de curse, Kawasaki a participat la o cursa EnduroGP, iar echipa MGR Racing s...

Citeste mai mult