Can-Am Spyder - Tehnologii avansate

Can-Am Spyder - Tehnologii avansate

19.06.2018

Roadster-ele Can-Am Spyder din ultima generatie sunt echipate cu tehnologii sofisticate care ii permit pilotului sa dispuna de cea mai buna experienta de riding la bordul lor, putand acomoda si un pasager, astfel incat plimbarile vor fi mai distractive.

In legatura cu aspectul acestor vehicule speciale cu trei roti nu vom spune decat ca numeroase modele Spyder au primit premii pentru design, ca de exemplu modelul BRP Can-Am Spyder F3 Limited pentru care producatorului i s-a decernat distinctia „Red Dot Award”.

In ceea ce priveste specificatiile tehnice ale vehiculelor Spyder, acestea sunt in primul rand un indicator important al nivelului ridicat de tehnologie implementata. Incepand cu motorizarea puternica si eficienta Rotax, toate componentele interne pot fi descrise prin atribute la superlativ.

De exemplu, modelele Touring de lux Spyder RT si Spyder RT Limited 2018 beneficiaza de dotari premium precum intrumentatie multi-functionala LCD/analog (ofera acces facil la informatii diverse - vitezometru, turometru, indicatori trip, ore functionare, treapta viteza, nivel combustibil, ceas) si permit integrarea de aplicatii smartphone. In plus, puteti asculta muzica preferata prin intermediul sistemului BRP Audio Premium. Scaunele sunt ultra-confortabile si asigura suport lombar, astfel incat cei care se deplaseaza pe distante lungi nu vor resimti oboseala drumului. Manerele incalzite constituie inca un avantaj pe care daca nu il luati in calcul de prima data, cu siguranta il veti aprecia in zilele mai reci.

 

Can-Am Spyder - Tehnologii avansate - roadster

 

Un reprezentant de prim rang al gamei Sport Cruising, modelul Can-Am Spyder F3-S SE6 dotat cu motor Rotax 1330 ACE de 115cp, cu 3 cilidri in linie, EFI se evidentiaza printr-un grad inalt de control alaturi de o manevrabilitate imbunatatita prin aditia unor sisteme electronice avansate de asistenta la pilotare, printre care:

  • sistemul de control al stabilitatii (SCS)
  • sistemul de control al tractiunii (TCS)
  • sistem electronic de control al acceleratiei
  • ABS
  • servodirectie.

La fel precum majoritatea roadster-elor Can-Am Spyder, si acest model se bazeaza pe cutia de de viteze semi-automata cu 6 trepte si marsarier. Totodata, F3-S detine amortizoare fata din aluminiu Fox Podium cu o cursa de 129mm, la care se adauga sistemul de cruise Control si modul ECO/Sport de pilotare, alaturi de un fender pe fata cu lumini LED integrate.

 

Can-Am Spyder - Tehnologii avansate - can am

 

Sa recapitulam beneficiile care decurg din implementarea tehnologiilor BRP de ultima ora si care sunt comune tututor modelelor de roadstere Can-Am Spyder 2018:

  • motorizare puternica si eficienta Rotax 1330 ACE
  • posibilitatea integrarii de aplicatii smartphone
  • sistemul de stabilitate a vehiculului – acesta a fost dezvoltat in colaborare cu Bosch si are ca sursa de inspiratie tehnologiile din industria auto.
  • manevrabilitatea usoara permite abordarea cu incredere inclusiv a traseelor lungi.

Sistemul de servodirectie cu comanda electronica este simplu de folosit, indiferent de experienta riderului.

  • Nu in ultimul rand, noile Spydere sunt prevazute cu sistem anti-furt Digitally Encoded Security System (D.E.S.S.), acest lucru insemnand ca vehiculul nu va porni decat daca utilizatorul foloseste codul corect.
  • Cutia de viteze in 6 trepte asigura echilibrul perfect intre confort si economia de combustibil datorita sistemului de ambreiaj hidraulic.
  • Un sistem de franare excelent, bazat pe tehnologia dezvoltata de liderul in domeniu, Brembo.
  • Modul Eco constituie inca un pas spre evolutie si are rol in reducerea consumului de combustibil la parcurgerea unor trasee lungi.

 

Can-Am Spyder - Tehnologii avansate - spyder

 

Can-Am Spyder - Tehnologii avansate - spyder   

 

Te-ar putea interesa si:

Conducatorii auto romani cu permis categoria B vor avea posibilitatea sa conduca o noua categorie

In atentia Senatului a intrat de curand un proiect de act normativ care propune ca soferii romani cu permis de categoria B sa poata conduce si motociclete cu cilindree de maximum 125 cc. Este o schimbare majora in domeniul permiselor de conducere in ...

Citeste mai mult