Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Kodiak 700 EPS '18

Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Kodiak 700 EPS este partenerul off road de care aveți nevoie pentru a vă simplifica sarcinile complicate care pot apărea dacă lucrați în aer liber, în special în medii off road. Acest ATV utilitar este echipat cu un motor monocilindru în 4 timpi de 708cc 51cp, cu un cuplu ridicat, capabil să tracteze până la 600Kg și să transporte maxim 140Kg pe cele două rack-uri. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu tehnologie avansată Yamaha Ultramatic CVT și beneficiază de un sistem de tracțiune cu posibilitatea de a comuta între 2WD/4WD în funcție de necesități sau preferințe, prin simpla apăsare a unei manete. Acest ATV 4x4 Yamaha se diferențiază de varianta standard prin farul de lucru pe halogen, montat pe ghidon și prin dotarea cu servodirecție EPS; aceasta limitează smucirea ghidonului la impactul roților de obstacole și vă oferă un plus de manevrabilitate și stabilitate, ușurându-vă treaba și limitând nivelul de oboseală resimțit la sfârșitul unui traseu. Adăugați un design solid și compact cu multiple opțiuni de culoare și veți înțelege de ce Yamaha Kodiak 700 EPS este unul dintre modelele preferate ale celor care își desfășoară activitatea zilnică în outdoors.

- motor monocilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 708cc, 51cp
- pornire electrică
- cutie de viteze automată Yamaha Ultramatic CVT
- tracțiune On-Command 2WD/4WD comutabilă
- suspensii față independente cu braț dublu, cursă de 180mm
- suspensii spate independente cu braț dublu, cursă de 230mm
- frână față hidraulică cu disc dublu ventilat
- frână spate cu multi-disc încapsulat
- servodirecție EPS
- rack față cu o capacitate de 50Kg
- rack spate cu o capacitate de 90Kg
- capacitate maximă de tractare de 600Kg
- troliu WARN ProVantage 2500
- far de lucru pe halogen, montat central pe ghidon
- dispozitiv de remorcare cu receiver de 2inch
- instrumentație digitală multi-funcțională


Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.