Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Outlander MAX XU+ 570 T '23

Referinta: 0003SPA00
Can-Am Outlander MAX XU+ 570 T '23
Can-Am Outlander MAX XU+ 570 T '23
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Outlander MAX XU+ 570 T 2023 este un ATV 4x4 conceput pentru trasee foarte dificile, cu sasiu lung. Outlander XU+ se diferentiaza de PRO standard prin pachetul Plus care aduce un troliu performant WARN de capacitate 1588 kg, util pentru situatiile cand ramaneti impotmolit sau vreti sa ajutati un prieten si manere incalzite pentru un plus de confort. Pachetul de dotari specifice mai aduce anvelope cu 6 pliuri si profil accentuat Carlisle ACT HD 26-inch, manere si acceleratie incalzite, garda la sol marita, servodirectie DPS, bumper heavy-duty pe fata si limitator de viteza, la care se adauga sa cu tapiterie intarita si, pentru un plus la capitolul aspect, jante din aluminiu 12 inch. Confortul este asigurat prin manerele incalzite si aparatoarele de noroi standard. Schema de culoare: Tundra Green (verde).

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax 570, 2 cilindri, racit cu lichid, 48cp, 570cc, EFI
  • cutie de viteze CVT, P / R / N / H / Extra low L + frana motor standard
  • tractiune selectabila 2WD/4WD + diferential fata autoblocant Visco-Lok QE
  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
  • suspensie fata cu brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare pe ulei, cursa 233 mm
  • suspensie spate TTI independenta, amortizoare pe ulei, cursa 251 mm
  • frane fata cu 2 discuri 214mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane
  • frana spate cu 1 disc 214mm ventilat, etrier hidraulic cu 2 pistoane
  • jante din aluminiu de 12 inch
  • garda la sol marita de 305 mm
  • inaltime a seii de 877 mm, pozitie naturala de pilotare
  • portbagaje fata/spate cu o capacitate de 45 kg/90 kg
  • compartiment de depozitare spate de 21.4 L
  • capacitate de remorcare 750 kg (remorca cu frane), 335 kg (remorca fara frane)
  • rezervor de combustibil 20.5L
  • afisaj multifunctional digital 4.5-inch: vitezometru, turometru, centru diagnostic, indicatori trip & ore, nivel combustibil, treapta viteza, indicator 4x4, ceas
  • troliu 1588 kg
  • priza tip bricheta in consola, conector standard spate 15-A
  • sa pasager cu sistem CRS (Convertible Rack System)
  • tapiterie sa intarita
  • sistem antifurt D.E.S.S.
  • manere si acceleratie incalzite
  • aparatori de noroi
  • anvelope 26 inch cu 6 pliuri si profil accentuat
  • prize de aer relocate
  • sistem LinQ de atasare rapida a accesoriilor
  • bumpere heavy-duty pe fata si pe spate
  • culoare: Tundra Green.

Caracteristici specifice omologare T:

  • dispozitiv de remorcare cu priza remorca
  • indicatori de directie
  • lampi de pozitie
  • oglinzi
  • claxon.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.
Modelul are omologare T3b (se inregistreaza la primarie).
Categorie de viteza 60 km/h.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

ATV de vanzare si in rate.

OCHELARI

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.