ATV Arctic Cat Mud Pro 1000 H2 si 700 H1 EFI 4x4 ATV

ATV Arctic Cat Mud Pro 1000 H2 si 700 H1 EFI 4x4 ATV

08.01.2010

Motorul Artic Cat construit pentru performanta: motor EFI, SOHC in 4 timpi, cu 4 valve, V-twin, de 951 cmc cu racire pe lichid

Sasiu Mud Pro 1000: Noul sasiu de aproape 150 cm a fost intins cu 20 cm (fata de 125 la Mud Pro 700) pentru da randament performante maxim in competitiile ce se desfasoara in medii noroioase.

Amortizoarele: Pentru a controla puterea modelelor 700 si 1000, dotate cu roti agresive de 70 cm, a fost creat un amortizor pe partea din spate, diferit la fiecare vehicul, pentru a putea distribui forta maxima si fara a uza rotile prea mult.

Noua comanda electronica de schimbare intre 2WD/4WD/Diferential a fost plasata convenabil, fiind usor de actionat cu mana dreapta, pentru a face procesul de schimbare de la un mod la altul sa fie mult mai usor si mai rapid

Cric: Cricul ce poate suporta aproape 1100 kg este dotare standard pentru ambele modele

Culori:

700 Mud Pro: verde metalizat

1000 Mud Pro: alb metalizat

Anul trecut, Artic Cat a surprins lumea ATV-urilor introducand primul model Mud Pro 700 H1. Pe langa faptul ca se potriveste perfect cu mediile noroioase, Mud Pro a stabilit noi standarde. Bineinteles ca nivelul a crescut odata cu noul Mud Pro 1000 H2 EFI.
Pentru inceput, trebuie mentionat ca pilotii echipei Arctic au un cuvant important de spus cand vine vorba de design-ul modelului Mud Pro. Mai ales in cazul noului 1000, la care pilotii au preferat sasiul prelungit, de 150 cm, care nu prezenta aproape deloc modificari, si cu care au reusit sa castige multe curse importante la evenimente precum Cursele Nationale, Premier Open, Muda Cross si Mud Bog.

Pozitia si suspensiile au fost puse in legatura cu arcurile speciale, de curse, si cu rotile Maxxis Zilla de 70 cm. Arctic Cat a transformat procesul de schimbare a vitezelor de la modelele 700 si 1000 pentru a asigura performante maxime chiar si la viteze mici.
Nu conteaza daca ai roti de 70 cm si garda de 35 cm daca apa intra la motor pe unde nu trebuie. Tocmai de aceea Arctic Cat a mai facut un pas inainte creand un tub de alimentare cu aer care sa mentina cureaua CVT curata si la temperatura potrivita oricand. Calibrarile specifice EFI puse in legatura cu schimbarea vitezelor, admisia si rotile produc forta maxima, indiferent de conditii.
In incheiere, trebuie mentionat ca barele grele din fata si din spate sunt dotare standard, ca si jantele din aluminiu de 35 cm.

Dotarea SpeedRack poate sustine pana la 90 kg pe puntea din spate.

Puteti seta arcurile (5 pozitii pe fata, 5 pozitii pe spate) de la suspensii pentru a va putea adapta ATV-ul oricaror conditii de drum

Tehnologia Hi/Lo-Range permite acceleratiei si franei sa raspunda mai rapid. Transmisia cuprinde si o viteza aditionala care va ajuta sa porniti mult mai rapid.

Panoul de bord cuprinde 14 contoare importante, incluzand: ceasul, combustibilul, butonul de mod, butonul de setare/resetare, vitezometru, blocarea diferentiala, bateria, temperatura sau presiunea uleiului.

Receptorul de 5 cm permite conducatorului sa scoata carligul de la ATV-ul sau si sa il instaleze la receptorul altui ATV.

Te-ar putea interesa si:

MV Agusta Turismo Veloce R, un sports tourer de incredere

Motocicleta MV Agusta Turismo Veloce este un sports tourer flexibil care impresioneaza prin placerea pilotarii intr-o varietate de situatii. Eclectic, usor, „acasa” pe orice drum. Fie ca vorbim de naveta zilnica sau de calatorii lungi, experienta...

CITESTE MAI MULT