ARAI, din nou lider la satisfactia clientilor

ARAI, din nou lider la satisfactia clientilor

04.06.2009
Este al 11-lea an la rand in care ARAI aduna cel mai mare scor la capitolul satisfactia clientului, conform studiului "Motorcycle Helmet Satisfaction Study 2009" realizat de renumita companie J.D. Power and Associates.

Pe o scara de la 0 la 1000, Arai a obtinut 850 de puncte din partea consumatorilor, urmata de Shoei cu 815 si Icon cu 806. Luand in considerare cele trei criterii cheie ai studiului (ventilatie, viziera, design si stil), Arai a punctat cel mai mult la capitolele ventilatie, design si stil, in timp ce rezultatele au aratat ca Shoei sta mai bine la capitolul vizierei.

Cele trei criterii au fost divizate in 11 categorii: silentiozitate, ventilatie / circulatia aerului, dezaburire, deschiderea vizierei, rezistenta vizierei la zgarieturi, curatarea si inlocuirea vizierei, rezistenta invelisului castii la zgarieturi, coloristica / design grafic, greutate, usurinta inchiderii legaturii de siguranta, confort interior.

"Arai continua a se inbunatatii la capitolele cheie ce stabilesc gradul de satisfactie a clientului, fapt care a facut diferenta intre noi si concurenta" a spus Tim Fox, directorul departamentului cercetari a J.D. Power and Associates.

"Arai se axeaza in principal pe confort - este factorul decisiv in alegerea unei casti - adaptarea tuturor profilurilor de clienti a adus punctele in plus fata de competitori."

Studiile s-au bazat pe un esantion de peste 4 600 de clienti posesori ai modelelor 2008 cumparate de noi. Studiul mai arata ca procentajul castilor comandate online a crescut la 17% in 2009 fata de 14% in 2008.

Sursa: Motoflash

Te-ar putea interesa si:

Colectia de echipamente Husqvarna 2024

Noua colectie de echipamente Husqvarna 2024 a fost conturata de originile unice ale mostenirii scandinave a brandului si ofera optiuni diversificate pentru pasionatii de doua roti, atat pentru riderii care folosesc motocicleta ca partener practic pen...

Citeste mai mult