Review 2018 Aprilia Dorsoduro 900


Review 2018 Aprilia Dorsoduro 900
  28.02.2018

Motocicleta Aprilia Dorsoduro este prin excelenta un partener distractiv

Cu intentia de a construi o motocicleta Aprilia care sa ofere riderilor de pretutindeni o experienta cat mai distractiva de pilotare, inginerii au proiectat modelul Dorsoduro 900. Noua Aprilia se inspira din specificatiile cele mai importante ale motocicletelor sport si supersport. Rezultatul nu este altceva decat o motocicleta avansata tehnologic, agila si performanta pentru categoria din care face parte. Punctele forte sunt vizibile chiar si pentru amatori, ca dovada arhitectura speciala, eficienta a sasiului combinata cu motorizarea de inalta performanta. De altfel, in fabricarea acestui model s-a implicat inclusiv departamentul Aprilia Racing.

Alimentat de un motor Twin de ultima generatie, modelul Aprilia Dorsoduro 900 asigura un cuplu imbunatatit si implicit, un plus de adrenalina pe traseu.

Review 2018 Aprilia Dorsoduro 900  - aprilia dorsoduro 900

Modelul este disponibil si in varianta 35 kw pentru pilotii care dispun de permis A2.

In alta ordine de idei, urmand traditia de intotdeauna, italienii nu isi dezamagesc fanii cand vine vorba de a crea o mecanizare rafinata si o structura de sasiu competenta pentru noile motociclete Aprilia. Sa nu uitam ca modelul Aprilia Shiver 900 dezvolta proiectul original pentru prima motocicleta de productie la care s-a implementat tehnologia Ride-by-wire. Mai mult de atat, Aprilia Cube a fost prima motocicleta MotoGP care a folosit aceasta tehnologie in 2002, determinand pe toti ceilalti producatori sa ii urmeze exemplul.

Aprilia Shiver 900 valorifica potentialul motorului de 900 V-Twin, responsabil si cu livrarea unui cuplu maxim la orice rpm la nivelurile superioare pentru categoria sa. Aprilia se poate lauda cu 54 de titluri mondiale obtinute in scurta sa istorie, afirmandu-se in competitii importante precum MotoGP si Superbike. Modelul Aprilia Shiver 900 ilustreaza un look naked non-conformist, punand accent pe un design distinctiv: canale laterale de admisie ce includ capatul frontal si tevile de esapament situate sub sa, in timp ce partea superioara consta in rezervorul de combustibil, panourile laterale, coada si aparatoarea de noroi frontala – toate cu o estetica reinnoita.

Revenind la Aprilia Dorsoduro 900, trebuie subliniat ca aceasta motocicleta dispune de un cuplu care garanteaza o distractie pe masura, punand accent pe agilitate si performante in mediul urban, dar nu numai.

Cine s-ar fi asteptat de la un mic brand italian sa aiba un istoric atat de bogat ca Aprilia cand vine vorba de modele supermoto?! In 2006, Aprilia a lansat un adversar redutabil pentru Suzuki DR-Z400 SM, modelul SXV 450 urmat de cel 550 – acestea au abandonat motorul traditional cu un cilindru in schimbul motorizarii super compacte V-Twin 450cc, respectiv 550cc. In 2008, compania a dezvaluit modelul Dorsoduro 750, iar in 2010 a lansat varianta de 1200cc.

La fel ca Aprilia Shiver 900, Dorsoduro dispune de un motor V-Twin 896cc care produce 83 cp la 8990 rpm. Ceea ce diferentiaza cele doua modele este raportul de transmisie. Cea mai importanta optimizare vine sub forma sistemului de control avansat pentru acceleratie, la care se adauga sistemul de control al tractiunii pe trei nivele si ABS-ul. Dorso are in componenta o furca Kayaba 41 mm cu 450 grame mai usoara decat a celei montate pe Dorsoduro 750, care permite reglarea in scopul pretesionarii arcului si amortizarea revenirii. Amortizoarele spate sunt de asemenea ajustabile. Greutatea este si ea redusa, gratie dotarii cu anvelope identice ca la Aprilia RSV4 RR.

Conform parerii unor experti in domeniu, motocicleta Dorsoduro 900 se afla undeva intre modelele Husky 701 Supermoto, Ducati Hypermotard si Yamaha FZ-07. Cu toate ca nu are acea atitudine de „huligan” ca un model Hyper sau 701, pare mult mai dinamica decat FZ-07.

 

Review 2018 Aprilia Dorsoduro 900  - aprilia

Tag-uri

aprilia dorsoduro 900, motociclete, aprilia shiver 900, aprilia,

© 2019 atvrom.ro Toate drepturile rezervate