Honda CRF250R 2018 obține un nou motor cu o putere superioară

Honda CRF250R 2018 obține un nou motor cu o putere superioară

02.08.2017

Honda este bucuroasă să anunțe câteva modificări semnificative pentru motocicleta CRF250R 2018, făcând un salt uriaș și moștenind filosofia Absolute Holeshot de la mai marea CRF450R.

noua motocicleta honda CRF250R 

"Noul nostru CRF250R a fost reproiectat sa aiba o pornire cu o acceleratie superioara si o performanta mult mai mare intr-o tura de circuit", a declarat liderul proiectului, Mikio Uchiyama. "Am înlocuit motorul Unicam cu un nou motor DOHC de turatie mult mai mare. Se potriveste cu șasiul nostru CRF450R care îmbunătățește manevrabilitatea și aderența roților din spate. Conceput cu intrare directă de la HRC pentru a fi pachetul complet, modelul 18YM CRF250R este o motocicleta de curse competitivă, durabilă și formidabilă."

Da, schimbarea mare provine de la motorul însuși, despre care se spune că are un design simplu, si a fost construit punandu-se accentul pe accelerare. Cu alte cuvinte, se obtine cu 9% mai multă putere de accelerare și exista, de asemenea, o creștere de 900 rpm peste linia rosie.

motocicleta honda 2018 

Pentru a realiza acest lucru, inginerii Honda au optat pentru supape mai mari de titan, porturi de evacuare duble si un nou arbore cotit H, poziționat în dreapta pentru a scurta distanța dintre arborele cotit și masa alternatorului.

Noul generator de putere este cuprins în același cadru și avand aceeasi suspensie ca cea utilizată de CRF450R, care are ca scop conectarea pilotului la teren si un feedback îmbunătățit, maximizând aderența roților.

CRF250R 

La spate, subramura a fost schimbata de la aluminiu forjat la un material tip extrudat, ceea ce a facut-o cu 20% mai usoara. Saua este cu 6 mm mai înalta, în timp ce 5 mm au fost adăugati la garda la sol, care măsoară 327 mm.

Există chiar un nou rezervor de combustibil din titan, care are jumătate din greutatea rezervorului de plastic anterior, la numai 1.039 de grame, iar întreaga motocicletă umeda scade pana la greutatea de 108.1 kg.

Toți biții din plastic sunt noi și sunt acoperiți cu o pelicula rezistenta la zgârieturi și, la fel ca și cu fratele său mai mare, vine standard cu un demaror electric.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO a achizitionat GOES

GOES este un brand subsidiar al CFMOTO, specializat in proiectarea, dezvoltarea si distributia de vehicule off-road. Campania franceza recunoscuta la nivel mondial s-a perfectionat din punct de vedere al performantei, bazandu-se pe o echipa de profes...

Citeste mai mult