ATV Can-Am Outlander X mr 1000R 2019

ATV Can-Am Outlander X mr 1000R 2019

05.10.2018

ATV-ul Outlander X mr 1000R este noua „jucărie” a celor de la Can-Am dedicată împătimiților distracției pe trasee dirt. Pentru sezonul 2019, constructorul a adăugat îmbunătățiri notabile astfel încât inclusiv acest model 4x4 off road a fost reimaginat din perspectiva riderului.

Sistemul de asistență la pilotare Tri-Mode Dynamic Power Steering oferă adaptabilitate ușoară la orice traseu. Rolul servodirectiei DPS constă și în reducerea oboselii resimțită de pilot la rularea pe distanțe mari. Riderul are la dispoziție 3 moduri de pilotare în funcție de necesități. De asemenea, dispune de sistemul avansat de control al accelerației iTC (Intelligent Throttle Control) - această dotare vine ca standard pe toate modelele Outlander și Renegade din lineup-ul de ATV-uri Can-Am.

 

 

Noutatea o reprezintă însă motorizarea Rotax V-Twin cu snorkel capabilă să livreze 91 cai putere. Din acest punct de vedere, Can-Am se clasează în fruntea industriei ATV-urilor pentru puterea dezvoltată. Modelul 2019 Outlander X mr 1000R se afirmă pe segmentul din care face parte prin performanțele dovedite greu de egalat. În zona upgrade-urilor care facilitează rularea pe traseele cu noroi și apă adâncă se înscrie și sistemul de suspensii revizuit. Actualizările propuse și implementate de inginerii Can-Am vizează atât suspensia spate, cât și suspensia față.

Motorul Rotax 1000R cu doi cilindri, răcire pe lichid, 4 valve per cilindru necesită minimă mentenanță fiind deosebit de fiabil și asigură rezistență superioară în condiții din cele mai dure. Motorul vine cuplat la cutia de viteze automată CVT, P / R / N / H cu treaptă de viteză Extra Low L.

Construit să atingă noi culmi, Outlander X mr 1000R este protagonistul unei manevrabilități de top mulțumită echipării cu braț dublu A, amortizoare Podium 1.5 QS3 complet reglabile pe față / spate și noi anvelope. Suspensia spate independentă elimină frecarea pentru a favoriza un control îmbunătățit pe teren accidentat. Tracțiunea sporită constituie încă un avantaj. Sistemul de suspensii permite așadar ajustarea în funcție de preferințele pilotului - se poate opta pentru o rulare mai confortabilă și lină, fie pentru pilotare sportivă, fie pentru varianta 3, caz în care vehiculul este pregătit pentru performanțe de curse.

 

 

În ceea ce privește estetica, merită să amintim de grila frontală cu design nou și barele de protecție cu colțuri remodelate realizate din aluminiu ușor și durabil.

Radiatorul a fost repoziționat pentru a asigura o răcire optimă a motorului. Modelul Outlander X mr are acum un radiator mai eficient localizat în locul portbagajului frontal, prevăzut cu protecție împotriva noroiului care poate afecta performanțele vehiculului. Capacitatea sa de răcire atinge 22 kW.

O altă particularitate a lui X mr 2019 constă în dotarea cu diferențial frontal auto-blocant Visco-Lok† QE (quick engagement). Spre deosebire de diferențialele de pe modele concurente, acesta nu are limitator de viteză.

În off road nu lipsesc situațiile când un pilot întâmpină dificultăți și are nevoie de tractare. Outlander X mr 1000R se distinge și în această privința prin dotarea standard cu troliu Warn 3000 lb - 1361 kg. Noul troliu Warn reprezintă o unealtă indispensabilă când vine vorba de rezolvarea impotmolirilor pe traseele noroioase și vă va permite să scoateți „la suprafață” vehiculul 4x4 personal sau al prietenului la nevoie. Capacitate de remorcare - 750 kg.

 

 

Dotările mud-riding complete sunt un plus, iar acum apărătorile de noroi sunt un accesoriu comun pe toate Outlander-ele 2019.

Rezervorul deține o capacitate de 20, 5 litri.

Cadrul SST (Surrounding Spar Technology) din oțel de la Can-Am este un reper exclusiv în industrie și îmbunătățește geometria, integritatea structurală, contribuie la o manevrabilitate precisă și longevitate. Anvelopele 30 inch (77 cm) ITP Cryptid sunt îmbrăcate în jante ușoare din aluminiu 14 inch (35.6 cm) și reprezintă ultima inovație în domeniu reușind să creeze un echilibru optim între putere și greutatea redusă.

Totodată, o altă caracteristică este ampatamentul mai lung de 59 inch (149.9 cm) preluat de la platforma Outlander MAX pentru a facilita performanțe superioare pe cele mai solicitante trasee cu apă adâncă și noroi. Garda la sol este de 13 inch (33 cm). Alte trăsături: lumini led, afișaj digital, înălțimea scaunului 36.75 inch (93.3 cm). Scheme de culoare disponibile: Gold, Black & Can-Am Red și Sunburst Yellow.

În concluzie, fanii off road-ului care măsoară distracția în cantitatea de noroi cu care se întorc acasă vor găsi în ATV-ul Outlander X mr 1000R un aliat de încredere pregătit să înfrunte orice provocare.

 

           

 

 

Te-ar putea interesa si:

Riderul RED BULL KTM FACTORY RACING, Aaron Plessinger, obtine prima victorie 450 Supercross in San Diego

Runda 3 - Campionatul AMA Supercross Aaron Plessinger a cucerit prima victorie din cariera 450SX Main Event la Runda 3 a Campionatului 2024 AMA Supercross, preluand controlul in conditii ploioase. Colegul de echipa, Chase Sexton, a urcat pe locu...

Citeste mai mult