2017 Indian Roadmaster Classic, ultimul model venit in lineup-ul 2017 Indian Motorcycles

2017 Indian Roadmaster Classic, ultimul model venit in lineup-ul 2017 Indian Motorcycles

22.02.2017
Polaris se concentreaza acum pe brandul Indian Motorcycles. Si iata ca de curand, Indian a dezvaluit un nou model, 2017 Indian Roadmaster Classic, de fapt o reinterpretare a modelului de baza Roadmaster, cu multa piele si cateva imbunatatiri aduse. Si e clar un model care nu poate trece neobservat. 

Indian Motorcycles Shooting

In conformitate cu comunicatul de presa ce a insotit lansarea, Indian sustine ca acest model reprezinta “o motocicleta care reimagineaza patrimoniul American touring prin amestecarea stilului emblematic cu o serie de facilitati actuale ale clasei touring”. In termeni mai putin infloriti, Classic inseamna un Roadmaster plin de piele. Saua din piele, gentile (saddlebags celebre) din piele, o husa din piele. Nu ajunge? Atunci o raita prin catalogul de accesorii si se pot achizitiona si manere din piele, clapetele de frana acoperite cu piele, parghii acoperite cu piele, ciucuri de piele pentru ghidon, captuseala din piele pentru placile de picioare, plus un rezervor acoperit din piele. Chiar si aparatoarele de noroi pot fi imbracate in piele, daca gasiti sensul acestui demers.

Indian Motorcycle American Touring

La fel ca toti fratii sai mari, Roadmaster Classic este propulsat de un colosal Thunder Stroke 111 V-twin de 1.811cc, de 90 cp, dar cel mai important, cu un urias cuplu de 161 Nm. Toata imbracamintea de piele, tot design-ul traditional ascund o abundenta de facilitati moderne, inclusiv pornire fara cheie, throttle-by-wire cruise control, manere si sa incalzite, faruri LED Pathfinder, parbriz reglabil, placi de sprijin picioare reglabile pentru pasageri, sistem de monitorizare a presiunii in pneuri, frane anti-blocare, sistem audio de 100 watt si sistemul de afisare informatii Ride Command de 7 inci.

Display Digital Indian Motorcycle American Touring

Classic impartaseste aceeasi furca telescopica fata si suspensie spate cu mono-amortizor cu aer, ajustabil. La fel si despre franele cu discuri duble 300 mm semi-floating, cu etriere cu patru pistonase de pe fata si discul singular de 300 mm cu etrier cu doua pistonase, aflat pe roata spate.

Aripa Indian Motorcycle American Touring

“Indian Roadmaster a fost sinonim cu confortul pentru pilotii touring, inca de la lansarea sa din 1950”, a declarat directorul de marketing al Indian Motorcycles Reid Wilson. “Adaugarea de piele, care imbraca Roadmaster Classic, ofera pilotilor amatori de touring o alta imensa optiune, oferind o experienta singulara si intensa. Roadmaster Classic este incontestabil o motocicleta frumoasa, pe care clientii nostri au cerut-o”.

Indian Roadmaster Indian Motorcycle

Din imagini nu reiese ca gentile pot fi blocate. Acest lucru, impreuna cu lipsa scuturilor de picior (aka “lower fairing” – carenaj inferior) sugereaza ca motocicleta se adreseaza oamenilor care prefera totusi drumuri scurte. Adica, pe romaneste “o mare fita”. Si tot la minusuri ar fi de trecut ingrijirea pielii omniprezente. Deoarece nu pare ca dupa o buna vreme de utilizare a motocicletei, pielea ar arata la fel de cool. Si e greu de intretinut o pereche de cizme sau bocanci din piele, daramite excesul de pe Roadmaster Classic.

Schema de culori in doua tonuri Wilow Green si Ivory Cream (amestec intre verde-vernil si sidefiu), Indian Motorcycle Red si Ivory Cream (rosu-visiniu si sidefiu) impreuna cu Thunder Black (negru), alaturi de detaliile cromate si protectiile tip ‘draperie’ garanteaza ca la orice stationare, cateva minute vor fi petrecute in conversatie cu un spectator extaziat. Modelele pornesc in Statele Unite de la un pret de 26.999 dolari fiind pret de baza, fara taxe, comisioane, adaosuri si altele.

Schema Culori Indian Motorcylcle