2016 Polaris Ranger Crew 570-6 - un nou utilitar in lineup-ul Polaris

2016 Polaris Ranger Crew 570-6 - un nou utilitar in lineup-ul Polaris

08.10.2015
Producatorul american a anuntat ca isi va completa lineup-ul 2016 de side-by-side Polaris cu inca trei modele, ieri am prezentat doua noi modele RZR 1000 cu 4 locuri, acum a venit momentul prezentarii unui al treilea model nou: 2016 RANGER CREW® 570-6.


2016 Polaris Ranger Crew 570-6 - un nou utilitar in lineup-ul Polaris - Polaris

Din denumirea sa, reiese ca e vorba de un vehicul utilitar prevazut cu 6 locuri, destinat a fi un partener de nadejde in muncile cele mai grele, ce se doreste a fi lider in industrie, in segmentul multi-passenger de consum mediu.


2016 Polaris Ranger Crew 570-6 - un nou utilitar in lineup-ul Polaris - XP

Gama Ranger s-a consacrat in timp ca fiind printre cea mai solida si fiabila din segmentul utilitar al pietii, oferind de-a lungul vremii o serie de modele de top, care au fost apreciate de utilizatorii implicati in activitati si munci grele, in conditii dificile, in special outdoor. In anii anteriori au fost create modele din gama Ranger cu 5-6 locuri, insa in special in clasa 900, dar a existat in lineup-ul 2015 modelul 570 Crew Full-Size de 6 locuri bine primit. De aceea a aparut necesitatea unui model nou multi-passenger Crew de 6 locuri, foarte versatil si durabil.

2016 Ranger Crew 570-6 este dotat cu puternicul motor ProStar® care dezvolta 44 cp si care acum apare montat mai sus decat in varianta Full-Size de anul trecut, pentru operatiuni mai silentioase si un acces mai rapid. Sasiul a fost putin mai lungit, avand 370,8 cm in lungime si 152,4 cm in latime. Este dotat cu structura avand ROPS (Roll Over Protection Structure) tubulare, mult mai solide si rezistente, asigurand astfel capacitati de transport si tractiune superioare: 362 kg sarcina pe platforma si 680 kg posibilitate de tractare.

Pentru a asigura o calatorie lina, de la hambar pe camp, de exemplu, Ranger Crew 570-6 dispune de sistemul de suspensii legendar IRS (Independent Rear Suspension), consacrat deja in toata gama Ranger, cu suspensii dual A-Arms avand cursa de 25,4 cm, in timp ce in fata utilizeaza tot amortizoarele MacPherson Strut cu o cursa de 22,9 cm. IRS cu versatilitatea pozitiilor reglabile ale suspensiei din spate, ofera un confort sporit ocupantilor vehiculului, indiferent de numarul acestora sau sarcina transportata.

Si daca a venit vorba de confort, chiar daca vorbim de un SxS pur utilitar cu un pret de mijloc, in aceasta privinta nu s-a facut nici un compromis. Atunci cand e vorba despre transportul pasagerilor, sistemul de rabatare al bancilor intra in scena, oferind posibilitatea unei a doua bancheta la fel de confortabila ca si scaunele din fata. La fel, cand numarul de pasageri e mic, dar e nevoie de sporirea capacitatii de transport, bancheta spate se rabateaza, castigandu-se spatiul necesar de depozitare. Aceste optiuni premium intra in dotarea standard a noului 2016 Ranger Crew 570-6, disponibil si intr-o varianta XP, care ofera un aport de putere de 2 cp suplimentari (46 cp in total) si sistemul inovator Lock & Ride de marire a spatiului de depozitare. Ambele modele, atat standard, cat si XP vin in variante cu sau fara EPS.

2016 Ranger Crew 570-6 va fi disponibil in showroom-urile nord-americane incepand din luna noiembrie si deocamdata e anuntata doar o singura schema de culoare: Sage Green. Pretul de baza incepe de la 11.800 dolari la modelul standard si 12.800 dolari modelul XP, insa e vorba de pretul de desfacere in SUA. De asemenea, sunt disponibile peste 50 de accesorii incluzand usi, acoperisuri, trolii si altele asemenea, furnizate prin Polaris Engineered Accessories™ si usor de montat/demontat/schimbat.