2016 Indian Chief Dark Horse – armasarul negru a facut primele ture

2016 Indian Chief Dark Horse – armasarul negru a facut primele ture

16.02.2015
Telenovela Indian Chief Dark Horse a ajuns la final, toata lumea e multumita, cruiser-ul a fost lansat oficial, s-a plimbat, a stat la poze si a aratat tuturor cine e si ce stie sa faca. Reamintim ca la inceputul anului au aparut primele zvonuri, in urma “descoperirii” unei inregistrari la agentia oficial de mediu a statului California, apoi s-a prezentat emblema pe o aripa, in niste poze la fel de “intamplator” lasate publicitatii, a fost anuntul cu privire la lansare, la care a fost invitat oricine dorea, in Chicago, vinerea trecuta.

Ce s-a urmarit cu lansarea acestui model, de fapt? Aflam de la Ben Lindaman, Senior Product Manager Indian Motorcycle: “Cu acest model vizam un tip mai tanar. In general, cu cruiser-ele Indian am incercat sa satisfacem rider-ul intre 40 si 50 de ani, cu un oarecare venit, dar acest model vrem sa fie entry-level, fiind mai usor, mai ieftin”.

2016 Indian Chief Dark Horse – armasarul negru a facut primele ture - Classic

Intr-adevar, este mai usor cu 13 kg decat Chief Classic, este mai ieftin cu 2000$ decat  Indian Chief in gloss black (16.999$ fata de 18.999$ - in Statele Unite ale Americii). Asta, in conditiile in care imprumuta aceleasi optiuni de la gama Chief, in special Classic.

Inainte de toate, estetic privind, avem de-a face cu o culoare negru-mat, predominanta, mai putin teava de evacuare si cateva contururi cromate, la aparatorile de roti fata si spate. Personal, linia motocicletei plus negrul mat, m-au dat pe spate, fara nici un fel de exagerare. Peste rezervorul de aproape 21 de l vine aplicata grafica traditionala cu capul de indian, cu penajul de razboi, apoi regasim emblema clasica 3D montata pe aripa din fata si modelul traditional al aparatorilor.

Apoi, vorbim de un monopost, cu o motorizare similara modelului Chief Classic, adica Thunder Stroke 111 air/oil-cooled 49-degree V-twin, de 1.811 cc, cu un cuplu 138,9 NM încă de la 2.600 rpm si dezvoltand o putere de 73cp.

O alta noutate si caracteristica interesanta e legata de saua lui Dark Horse. Conceputa ca monopost, cum am aratat, saua se afla situata la 66 cm inaltime si are un design special, fiind realizata din vinil, in varianta standard, dar poate veni ca accesoriu in varianta din piele.

2016 Indian Chief Dark Horse – armasarul negru a facut primele ture - 1811cc

Vorbind despre varianta standard,Indian Chief Dark Horse are sistemul de franare dotat cu ABS, cruise-control sau pornire fara cheie. Lindaman a asigurat la ora lansarii ca suplimentar, modelul vine cu peste 40 de accesorii peste varianta standard, cum ar fi un ghidon tip Ape Hanger 16’’, evacuare personalizata sau suport de bagaje.

 

 

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult