2015 Can-Am Outlander L MAX 500

2015 Can-Am Outlander L MAX 500

16.06.2014
Noul ATV 2015 Can-Am Outlander L MAX 500 este special conceput pentru a merge insotit de un pasager,dar il puteti transforma cu usurinta,intr-un ATV pentru o singura persoana.

Acest model dezvolta un motor de 46cp,opt supape,racit cu lichid,SOHC Rotax 500 V-twin si foloseste un design cadru SST G2, care este o versiune mai manevrabila a cadrului Outlander.

Modelele Outlander L MAX 500 sunt bazate pe cadrul SST G2 cu Geometric Contact Control care a fost introdus pe Outlander 1000. Potrivit BRP, cadrul are un design SST mai eficient si ofera putere crescuta comparativ cu un sasiu din otel tubular clasic, un centru de greutate mai scazut, manevrabilitate mai buna si necesita mai putine componente, material si suduri.

Can-Am Outlander L MAX 500 ofera confort pentru ambii pasageri punandu-le la dispozitie suporturi pentru picioare,manere,precum si noul model de scaun pentru pasagerul din spate reproiectat pentru confort si vibratii reduse.

Printre modificarile aduse acestui model se afla un amortizor montat in partea din spate,un portbagaj din otel cu sistem LinQ  cu o capacitate totala de peste 150 kg,amortizoare reglabile SACHS si jante din otel de 12" montate pe cauciucurile Carlisle Trail Wolf.

Potrivit BRP, suspensia fata cu brat dublu include geometrie dive-control pentru o manevrabilitate mai buna in colturi si o dinamica mai buna a franarii. Suspensia spate TTI (Trailing Torsional Independent) este singura suspensie independenta spate din industrie proiectata sa permita rotilor din spate sa pivoteze in sus si in jos intr-o linie verticala.

Alte caracteristici ale acestui model includ diferentialul fata autoblocant Visco-Lok,frane pe disc de 214 mm fata si spate,garda la sol de 26.8 cm,magnetou de 400 Wati,un rezervor de combustibil de 20.5 litri si un bord digital multifunctional.


Specificatii tehnice 2015 ATV Can-Am Outlander L MAX 500


Tip motor: V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 supape (4 supape / cilindru)

Capacitate cilindrica:499.6 cc

Alezaj x Cursa:82x47.3 mm

Sistem pornire:Electric

Transmisie:CVT cu high,low,park,neutru si reverse,frana de motor standard

Transmisie selectabila 2WD/4WD pe cardan cu diferential autoblocant Visco-Lok in partea din fata

Cadru:SST G2 cu Geometric Contact Control

Suspensie fata:cu brat dublu

Cursa supensiei:9 in.

Suspensie spate:brat independent TTI

Cursa suspensiei:8 in.

Frane fata:disc de 214 mm

Frane spate:disc de 214 mm

Anvelope fata:Carlisle Trail Wolf 25 x 8 x 12 in. (63.5 x 20.3 x 30.5 cm)

Anvelope spate: Carlisle Trail Wolf 25 x 10 x 12 in. (63.5 x 25.4 x 30.5 cm)

Lungime:2311 mm

Latime:1168 mm

Inaltime:1333.5 mm

Inaltime sa:859 mm

Ampatament:1498.6 mm

Garda la sol:266.7 mm

Capacitate remorcare:590 kg

Capacitate rezervor:20.5 l

Greutate:336 kg

Bord digital multifunctional:Vitezometru,tahometru,kilometraj,indicator combustibil,ceas,indicator 4x4,oprire automata



ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

Billy Bolt, de neoprit si in Romania – etapa 4 din Campionatul Mondial de SuperEnduro 2024

Marele Premiu al Romaniei a facut senzatie pe BTArena – Cluj si cu siguranta va ramane in istorie nu doar pentru debutul SuperEnduro-ului in tara, cat si pentru drama traita de piloti la fiecare colt al traseului – Motoclub-ul Haita Deva a reusit...

Citeste mai mult