2015 Beta RR si RS

2015 Beta RR si RS

25.06.2014

Inginerii de la Beta au pregatit pentru anul 2015 o serie de modele de motocicletecu mai multe modificari aduse fiecaruia,cele mai multe avand modelele RR in 4 timpi disponibile pentru capacitatea cilindrica de 350cc,390cc,430cc si 480cc.

Includerea EFI pe modelul 350RR marcheaza prima versiune a celor de la Beta si de asemenea modelul mai vine disponibil cu o clapeta de acceleratie de 42 mm pentru a asigura o performanta excelenta a motorului,ramanand constant intr-o varietate de conditii.

Linia Beta RS Dual Sport disponibila pentru modele cu o capacitate de 390cc,430cc si 550cc primeste aceleasi modificari ale motorului ca si modelele RR.La cele in 2 timpi,250cc si 300cc primesc imbunatatiri la sasiu pentru performante generale excelente.

2015 Beta RR si RS

Pe parcursul ultimilor ani,cei de la Beta s-au concentrat in principal pe imbunatatirea sasiului,insa pentru 2015,acestia au pus accent si pe sistemul de propulsie,astfel rezultand motoare mai usoare pentru motocicletele din gama RR si RS.

O schimbare majora de remarcat pentru anul 2015 este ca au scazut capacitatile motorului pentru modelele 350 RR si 400RR ajungand la 390cc,450 la 430cc si 498 la 480cc si asa mai departe.

Potrivit celor de la Beta,modificarile la sistemul de evacuare si a profilului cu came isi mentin aceeasi cai putere si cuplu ca modelele din anii anteriori,in ciuda reducerii capacitatii motorului.

Modelele RR si RS vin cu un sistem nou al pompei de ulei,mai simplificat prin eliminarea unei viteze care se afla pe modelele de anul trecut.Carterul remodelat asigura o rigiditate optima in timp ce ofera un design mai compact.Reducerea totala a greutatii a fost imbunatatita prin modificarea capacelor ambreiajului si a volantei.

Cei de la Beta au dezvoltat un arbore nou cotit pentru a ajuta la reducerea inertiei.De asemenea,arborele de echilibrare este actualizat pentru a lucra in concordanta cu arborele cotit.

Noul piston este mai usor si mai consolidat,iar boltul pistonului vine cu un tratament numit Diamond Like-Carbon.Profilele arborelului cu came sunt actualizate pentru a imbunatati performantele la viteza redusa si pentru o livrare mai buna a energiei per ansamblu.

Completand reconfigurarea,tractul admisiei este schimbat in acord cu noile dimensiuni ale motorului.

Unic la modelul RS este revenirea panoului de instrumente GPS Voyager,care vine cu navigatie,tahometru,busola,temperatura exterioara,harti si kilometraj.Modelele RS sunt de asemenea,dotate cu kituri de racire pentru a imbunatati reglarea temperaturii motorului.

Anvelopele Michelin Enduro sunt apreciate pentru performanta lor de 90% off-road si 10% pentru utilizarea lor pe sosea.

2015 Beta RR in 2 timpi

Modelele 250RR si 300RR in 2 timpi primesc imbunatatiri ale motorului.Modelul 300 vine cu cilindru nou,camera de ardere si CDI.Pe modelul 250,cei de la Beta au actualizat sistemul de reglare a supapei de evacuare a motorului si au montat un amortizor de zgomot nou.

Ambele modele in 2 timpi beneficiaza de acelasi upgrade-uri ca modelele RR si RS in ceea ce privesc suspensiile cu furca Sachs si amortizoarele pe spate.

Cei de la Beta continua sa ofere in continuare programul Build Your Own Beta (construieste-ti propria Beta),permitandu-le cumparatorilor sa isi comande online motocicleta si sa fie livrata dealerilor Beta pentru a o putea ridica.

Incepand cu 2008,BYOB le ofera clientilor posibilitatea sa isi aleaga din cele 300 de accesorii Beta,iar fiecare motocicleta Beta prin acel program vine cu o placuta gravata cu numele cumparatorului.

ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

2024 Red Bull GASGAS Tech3 accelereaza spre sezonul MotoGP

Augusto Fernandez, Pedro Acosta si Red Bull GASGAS Tech3 accelereaza spre sezonul MotoGP 2024. Testele oficiale din presezon au loc in Malaezia si Qatar. Pe 9-10 martie, urmeaza Marele Premiu al Qatar-ului pe circuitul international Lusail. Rid...

Citeste mai mult