2014 Suzuki QuadSport Z400

2014 Suzuki QuadSport Z400

25.03.2014

"Suzuki QuadSport Z400" este un ATV sportiv perfect adaptat traseelor de tip circuit, paduri sau terenuri nisipoase. Modelul 2014 vine prevazut cu un sasiu optimizat care acum ofera performanta mai buna pe teren accidentat. ATV-ul cantareste 193kg si este construit in jurul unui motor in 4 timpi racit cu lichid, DOHC care este legat de o transmisie cu 5 viteze. ATV-ul este tinut sub control de frane fata si spate pe disc.

Alte caracteristici care merita mentionate sunt suporturile pentru picioare late de 46mm, cadrul din aliaj de otel de mare rezistenta si sub-cadrul din otel, un rezervor de combustibil de 10 litri cu doua puncte de montare, faruri duble 30/30W halogen si jante din aliaj de aluminiu usoare. ATV-ul ruleaza pe o suspensie fata independenta dublu brat cu amortizoare ajustabile si o suspensie spate linkage-type, de asemenea prevazuta cu amortizoare ajustabile.

"Suzuki QuadSport Z400" este dotat cu sistemul de injectie Suzuki Fuel Injection care ofera o acceleratie mai curata, mai rapida si mai puternica decat oricand. Este ATV-ul ideal pentru riding sport pe circuit, in nisip sau in padure. Chiar daca sunteti un racer avid sau doar cautati putina distractie, Suzuki QuadSport Z400 va va multumi de fiecare data.

Caracteristici de motorizare:

- sistemul de racire cu lichid cu radiator de mare capacitate si ventilator controlat prin termostat ofera o temperatura de operare a motorului consistenta
- unitatea de control a motorului foloseste un CPU de 16 biti si o unitate ROM de 96 kilobiti. Sistemul este programat sa obtineti tractiune mai buna prin selectarea volumului optim de injectie, a timpului optim de injectie in functie de pozitia acceleratiei, RPM si alte date monitorizate
- motorul compact si usor de 398cc in 4 timpi, cu un singur cilindru, racit cu lichid, Dual Overhead Cam este optimizat pentru putere si tractiune peste o gama larga de RPM
- sistemul de injectie Suzuki Fuel Injection ofera o clapeta de acceleratie de 36mm si un injector cu 12 gauri care aduce mix-ul optim combustibil-aer
- sistemul de pornire electrica include caracteristica start-in-gear, iar acest sistem de pornire electrica si aprinderea CDI sunt alimentate de o baterie compacta si care nu necesita mentenanta

Caracteristici de transmisie:

- transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj operat prin cablu include un sistem de marsarier eficient

Caracteristici de sasiu:

- mecanismul performant de ajustare a pozitiei levierului pentru frana fata permite o usoara ajustare a franelor
- franele fata de 6.9 inci si spate de 8.6 inci asigura o putere optima de franare
- suporturile pentru picioare late de 46mm asigura suficient spatiu pentru picioare
- cadrul din aliaj de otel usor si rezistent plus sub-cadrul din otel si bratul oscilant din aluminiu asigura durabilitate si control
- suspensia fata cu o cursa lunga, independenta dublu brat cu amortizoare ajustabile ofera o cursa de 21.6 cm
- rezervorul de combustibil de mari dimensiuni de 10 litri ofera doua puncte de montare pentru indepartare rapida si mentenanta simplificata
- farurile halogen 30/30W ofera un look agresiv si iluminare optima
- suspensia spate linkage-type ofera un amortizor cu o cursa de 23.1 cm plus o garda la sol de 26.4 cm
- jantele din aluminiu si anvelopele radiale au o greutate redusa pentru performanta optima pe traseu

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Aspar Team castiga Marele Premiu al Qatar-ului!

Pilotul CFMOTO Aspar Team a devenit primul lider Moto3 dupa turul final in care a reusit sa depaseasca cinci concurenti pentru a-si adjudeca victoria.  DAVID ALONSO, CAMPION MOTO3 - Riderul CFMOTO Aspar Team castiga Marele Premiu al Qatar-ului...

Citeste mai mult