2014 Suzuki KingQuad 750 AXi Power Steering

2014 Suzuki KingQuad 750 AXi Power Steering

27.03.2014

Cel mai bun din gama sa, "Suzuki KingQuad 750AXi" este disponibil intr-o versiune speciala echipata cu directie asistata power steering. Acest sistem modern de asistare directie va ajuta sa obtineti performanta mai buna in ceea ce priveste agilitatea si manevrabilitatea.

Pe langa sistemul power steering, Suzuki KingQuad 750AXi este de asemenea echipat cu o suspensie independenta spate, un diferential blocabil fata si un cadru din otel flexibil. Puterea ATV-ului vine din motorul de 722cc in 4 timpi, racit cu lichid, DOHC care este imperecheat cu o transmisie automata QuadMatic CVT. Alte caracteristici care merita mentionate includ instrumentatia de bord LCD, farurile halogen multireflector 30W, un rezervor de combustibil de 17.4 litri, un compartiment de stocare montat pe aripa dreapta fata si portbagajele fata si spate.

Cu peste trei decenii in urma, Suzuki practic a inventat ATV-ul pe patru roti. Originalul Suzuki LT-125 a stabilit Suzuki ca primul producator de astfel de vehicule. "Suzuki KingQuad 750 AXi Power Steering" duce inainte traditia performantei. Este proiectat sa gestioneze cele mai grele sarcini si trasee fara efort. Este incarcat cu caracteristici avansate tehnologic pentru performanta impresionanta, inclusiv directive asistata power steering si o manevrabilitate mai responsiva. Motorul cu injectie de 722cc, gazduit de cadrul din otel flexibil dezvolta cuplu din abuntenta, in special in raza de turatii joase si medii, lucru care ii ofera lui Suzuki KingQuad 750 AXi Power Steering performanta exceptionala. Suspensia spate independenta, diferentialul fata blocabil si o suita de alte caracteristici inovative plaseaza modelul Suzuki KingQuad 750 AXi Power Steering in fruntea haitei. Iar sistemul de injectie combustibil furnizeaza un excelent raspuns al acceleratiei, eficienta de consum si o pornire rapida a motorului.

Caracteristici de motorizare:

- motorul de 722cc racit cu lichid DOHC cu 4 valve si injectie de combustibil este optimizat sa ofere un cuplu puternic in turatii joase si medii, precum si un output al puterii excelent in turatii inalte
- cilindrii din aluminiu de greutate redusa sunt placati cu SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) pentru un mai bun transfer al caldurii si o degajare mai buna a pistoanelor
- cilindrii sunt inclinati in fata la 48 de grade pentru un mai bun centru de greutate, inaltime redusa a motorului si o inaltime mai joasa a seii si motorul este montat cu monturi de cauciuc cu doua axuri de balans pentru performanta neteda
- capul de cilindru compact cu 4 valve de admisie de 36mm si porturi de admisie drepte asigura o incarcare mai eficienta a cilindrilor si include un capac al valvelor usor din magneziu
- filtrul de aer ultraeficient are elemente atat din hartie (pentru filtrare superioara) cat si spuma (usor de curatat si refolosit) pentru o mai buna durabilitate si intretinere mai usoara

Caracteristici de transmisie:

- transmisia CVT QuadMatic este proiectata pentru versatilitate si convenienta maxima
- diferentialul fata compact cu senzor de detectare a cuplului ofera o tractiune mai puternica plus un efort redus la virare. Un sistem de blocare a diferentialului ofera tractiune serioasa in modul 4WD.
- controlurile convenabile montate pe ghidon permit rider-ului sa selecteze usor intre 2WD, 4WD si 4WD cu diferential blocat pentru a avea setarea potrivita pentru orice conditii de tractiune
- sistemul avansat de franare de motor minimineaza invartirea rotilor cand se merge la vale pentru a reduce viteza de coborare

Caracteristici de sasiu:

- cadrul din otel flexibil a fost proiectat cu o atentie speciala acordata echilibrului intre rigiditate si greutate pentru o performanta optima a sasiului si o cursa confortabila
- suspensia fata independenta dublu brat cu o cursa de 17 cm include amortizoare de diametru mare cu ajustare in cinci trepte
- suspensia spate independenta dublu brat si I-beam cu o cursa lunga de 19.6 cm include amortizoare de diametru mare ajustabile in 5 pozitii
- franele fata cu discuri de 200mm diametru cu etriere cu un singur piston sunt proiectate pentru o franare puternica si de incredere
- sistemul de frane spate multidisc cu un design special ofera durabilitate inalta, ofera o greutate redusa si o intretinere redusa
- jantele din aluminiu sunt usoare pentru o mai buna manevrabilitate
- saua confortabila in forma de T este proiectata pentru o mobilitate avansata a rider-ului, plus captusire groasa pentru suport mai bun
- scutul de protectie din polietilena ofera protectie buna din fata pana in spate cu rezistenta minima peste teren accidentat

Caracteristici de utilitate:

- display-ul LCD usor de citit include un vitezometru (selectabil mile/km), kilometraj, indicator trip, indicator ore de functionare, ceas, indicator combustibil si drive range
- farurile halogen multireflector de 30W si luminile spate/stopurile frana de 5/21W plus un far de 40W montat pe ghidon asigura o iluminare puternica si un stil distinct
- magnetoul cu output puternic si bateria de 18 amperi care nu necesita mentenanta ofera putere suficienta
- rezervorul de combustibil de mari dimensiuni de 17.40 litri este pozitionat sub sa pentru un centru de greutate jos
- un compartiment de stocare la indemana este montat pe aripa dreapta fata
- portbagajele fata si spate sunt acoperite cu o vopsea rezistenta la zgarieturi pentru durabilitate mai mare

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

Kevin Benavides, plasat pe locul trei dupa a 7-a etapa Dakar 2024

Riderul Red Bull KTM Factory Racing a incheiat a saptea etapa a raliului Dakar 2024 pe locul 3. Kevin Benavides concureaza cu o motocicleta KTM model 450 RALLY si se situeaza pe locul al cincilea general in clasamentele provizorii. Colegul de echipa,...

Citeste mai mult