2014 Kawasaki Z1000

2014 Kawasaki Z1000

07.02.2014

Kawasaki Z1000 este propulsat de acelasi motor ca si Kawasaki Z1000SX, un motor de 1043cc, in patru timpi, racit cu lichid, DOHC, cu 4 valve pe cilindru, care aduce o putere maxima de 142CP. Motocicleta este echipata cu un nou rezervor de combustibil cu o capacitate marita de 17 litri. Urcati-va la bord si veti fi intampinat de instrumentatia de bord digitala dual-element, un ghidon tubular din aluminiu cu grip-uri double-taper, o sa texturata si suporti de picioare in stil Ninja ZX-10R.

Pentru 2014, inginerii Kawasaki s-au concentrat sa faca modelul din familia de motociclete Kawasaki mai potent si mai capabil ca niciodata. Motorul sau performant produce acel gen de putere care va lanseaza la stopuri si in viraje in feluri in care alte motoare nici nu viseaza. Motorul lui Kawasaki Z1000 produce o acceleratie instanta care este in stare sa faca de rusine multe alte sportbike-uri.

Cateva dintre caracteristicile noului "Kawasaki Z1000" sunt:
- Stilul de design agresiv “Sugomi” ii ofera un look de pradator
- Motorul de 1043 cc cu DFI ofera un raspuns mai ascutit care imbunatateste puterea in turatii medii si inalte
- Instrumentele de bord analogice si digitale includ un kilometraj de mari dimensiuni si un display digital care ofera multe informatii despre conditia si setarile motocicletei
-  Designul subcadrului este mai compact, mai zvelt si mai scurt pentru a se potrivi noului stil al motocicletei
Pozitia de conducere dreapta ofera manevrabilitate sporita si vizibilitate mai buna
- Setarile ECU mai agresive ofera un raspuns mai rapid al acceleratiei
- Pozitia joasa a arborelui cotit permite o cursa lunga fara sa adauge inaltime motorului 
- Design al motorului fara vibratii pentru confort sporit
- Sistem de aprindere digitala
- Elementele filtrului de aer ofera un flux mai bun de aer si performanta sporita in turatii inalte
- Conductele de admisie sunt pozitionate aproape de rider pentru a-I permite acestuia sa se bucure de sunetul motorului
- Catalizatoarele asigura un raport optim de emisii
- Sistemul de evacuare ofera o centralizare a masei excelenta si contribuie la un centru de greutate jos
- Rezervor de combustibil nou de mari dimensiuni – 17 litri, pentru autonomie mai mare
- Pompa ABS este prevazuta cu un sensor de presiune a lichidului care permite un control mai precis al presiunii
- Modul low-battery pastreaza eficienta ABS chiar si atunci cand nivelul bateriei este scazut
- Cadrul este usor si rigid
- Display LCD cu functii precum: vitezometru, kilometraj, indicator trip, ceas, consum instant si mediu, temperatura lichidului de racire si indicator nivel combustibil

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM RC 125

2024 KTM RC 125 este pregatit de start, remarcandu-se prin styling-ul inspirat de cursele MotoGP. Aceasta motocicleta SuperSport ofera manevrabilitate si ergonomie imbunatatita. Permite pilotarea pe strada si pe circuit. Spiritul sau de racer autenti...

CITESTE MAI MULT